Gå til innhold

Hjelp meg!!! Noen som har fått igjen penger for Progestan uten å ha prøvd Crinone først ?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så sliten og lei................ midt i sprayinga fikk jeg i går brev fra NAV.

Etter å ha sendt inn papirer for å få igjen penger fikk jeg beskjed om at dersom Crinone ikke hadde vært prøvd først ville jeg ikke få igjen penger for Progestan/Utrogest.

Skrev så klage nr. 1 hvor jeg la ved bekreftelse fra legen om hvorfor Crinone ikke var brukt - ble avslag på denne.

Sendte da klage nr. 2 hvor jeg fikk et nytt skriv fra sykehuset hvor Porsgrunn og Riksen hadde gått sammen om en begrunnelse - og fikk avslag igjen.............. Åååååååååååååå som jeg hater NAV !!!!!

Er det noen av dere andre som har fått igjen penger uten å prøve Crinone først så ville dere være til stor hjelp om dere kunne bekrefte det og fortelle hvilket trygdekontor dere hører til.

Jeg har nemlig hørt at det kan være forskjell fra kontor til kontor og det skal det jo ikke være - kanskje det en gang for alle går ann å "sette de fast" for forskjellsbehandling.

Det er jo ganske mye penger det er snakk om her.........

Uff, jeg blir så fortvila og lei ;(

Fortsetter under...

Har fått et laaangt brev med begrunnelse, men ingen forklaring som er logisk for oss "vanlige" mennesker, bare en hel haug av henvisninger til div. paragrafer.

NAV ser ut til å følge disse slavisk uten å bruke sunn fornuft.

Det mest idiotiske oppe i det her er jo faktisk også at Crinonen er dyrere enn Progestan også.........

De er bare så vannvittg firkantet!!!!

Jeg blir bare så vannvittig irritert. Ikke nok med at vi prøvere skal slite med alt det vi må igjennom, men vi skal atpåtil oppleve alt maset med det offentlige for å få igjen penger også.......

Hei!

Er ikke sikker på prisen, men en venninne brukte Crinone i stedet for Progestan ved et tidligere forsøk og vi fant ut at det ble dyrere enn å bruke Progestan.(Hvis man ikke får igjen da) Har liksom ikke sett helt på hva man betaler for hva, men hvis jeg ikke tar helt feil blir det vel ca. et par tusen for 14 dg. med Progestan.

Ingen som kan hjelpe meg med å bekrefte tilbakebetaling av penger uten å ha forsøkt Crinone først???

Mener å huske at jeg spurte for en tid tilbake om det samme, men det var før jeg begynte med Progestan. Syns jeg da husker at det var en som hørte til trygdekontoret i Vestfold som hadde fått igjen.

Anyone???????

Siden legen har lagt ved en bekreftelse på at crinone var nødvendig, fremfor progestan, så skjønner jeg ikke hvorfor de er så hardnakket og sta?

Men har du fått avslag, så er det vel neppe lite å gjøre med,annet enn å anke det med begrunnelse i det legen din har skrevet.

Annonse

Har klaget inn saken 2 ganger, så det spørs vel om det er noe å gjøre.

Skal ta det opp med sykehuset når jeg skal dit neste gang så får jeg bare håpe de har tid til å se på det og evt. hjelpe meg videre.

Mitt håp er at noen her inne kan bekrefte at de har fått igjen uten å ha brukt Crinone først.............

Hvorfor i all verden skal det være så jæ... idiotisk system???!!!!!! Ahh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...