Gå til innhold

Sånt skjer.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor andre henger seg opp i dette med at noen jenter ikke vet hvem faren er... Sånt skjer. Å hvorfor legger dere inn innlegg her og spør dem om masse mekelige ting som hvordan er det mulig og ikke vite hvem faren er, hvorfor de beholder barnet osv.

Det er nok ikke en øsnkesituasjon for de heller, men de elsker likevel livet inni seg. og alternativene til hvem som er far, er nok ikke så mange.

De er her inne for litt støtte fra andre, for å slippe å høre nettopp dette med hvor tankeløse de er,, de er ikke tankeløse, bare uheldige,

Beskyttelse ved one-nighters... Ting sprekker.

Blir bare frustrert av å lese noen av disse innleggene.

å ja, jeg vet at mange sitter å tenker, hun vet nok heller ikke hvem som er faren, men jo det vet jeg. Det er han jeg sover med hver natt.

Jeg er bare ikke fordomsfull, heller støttende.

Good løck jenter, Ting ordner seg alltid vet dere.

Fortsetter under...

for og si det sånn: hadde jeg skrevet her inne "åhh, jeg vet ikke hvem faren er , nå har jeg NØDT til og ta abort, det er den eneste utveien for meg,ellers er livet mitt ødelagt" så hadde ting vært 100ganer verre spør du meg. om noen hadde skrevet det hadde de blitt hetset ut av BIM. alle skal jo rakke ned på alt og alle, ingeting er godt nok! pokker meg, vi tar jo bare ansvar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...