Gå til innhold

Gratulerer til Lilleprins i magen!

*Maggi*

Anbefalte innlegg

Skrevet

HIPP HIPP HURRA!

I dag kl. 08.51 kom Lilleprins til verden på Ullevål: )

Han var 3384 gram og 51 cm lang. Alt står bra til med både mor og barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - hiver meg på med gratulasjonene!

Lilleprins - du var før din egentlige termin, ikke sant?

Da er jo den lille prinsen relativt stor - eller tar jeg feil?

Skrevet

Hei Lilleprins i magen!

Gratulerer med å få lilleprins ut av magen! Han høres ut som en stor og flott gutt. Ønsker deg lykke til videre, kos deg med gutten, og håper vi får anledning til å hilse på ham snart!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!

Kos deg med lillegutt:-)

Skrevet

Gratulerer fra meg også, kan kanskje være glad du ikke gikk 2 uker over tiden på vanlig måte, det ville sikkert blitt en diger baby!! Nå er han vel akkurat passe.

Skrevet

Hopper på denne og gratulerer med lilleprins :) Så flott at alt står bra til med dere begge, lykke til på resten av ferden :)

Skrevet

Gratulerer med Lilleprinsen!

Ble rørt og glad over å høre om det lille vidunderet, og at det står bra til med dere!

Lykke til med barsel-tiden! Håper dere koser dere.

Klem til dere begge

Skrevet

Hurra!!!

Gratulasjoner og lykkeønskninger sendes. Håper alt er bra med mor og den lille prinsen.

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Ønsker alt godt til dere alle!

Skrevet

Masse gratulasjoner til prinsen og dronninga!

Skrevet

Gratulerer : - ) Jeg håper alt gikk som det skulle og at du og prinsen har det fint! To små uker så er jeg klar for mitt eget KS, håper lillegutt holder seg i ro til da ; - )

Skrevet

Gratulerer, koselig å høre det står bra til med mor og lilleprinsen!

Min wonderboy sparker fælt for tiden, er nok utålmodig etter å bli hentet ut om 3 uker!

Skrevet

Gratulerer med lilleprinsen og lykke til videre ! Godt å være ferdig, nå er det bare å kose seg framover - ei herlig tid !11

Skrevet

Gratulerer til hele familien, så godt at alt gikk bra!

Hurra for lille-prinsen!

Håper det er vår tur snart også......

Lykkeønskninger fra

Skrevet

Hei alle sammen!!

Takk for alle hilsningene på dette innlegget fra Maggi. Det var veldig koselig å komme hjem fra Ullevåll i dag og lese dette. :-)

Lilleprinsen har nå fått navn - han skal hete Mathias. Han er en veldig snill og rolig baby. Og ikke minst - han er verdens vakreste baby!! :-)

Skal skrive innlegg en av de nærmeste dagene - fortelle hvordan keisersnittet forløp og hvordan oppholdet på Ullevåll har vært. Er litt sliten akkurat nå. Veldig deilig å være hjemme igjen.

Nå er det amme-tid. Mathias svelget mye fostervann når han kom til verden og vi slet mye med å få i han mat det første døgnet. Dette har resultert i ømme brystvorter etter at ammingen har kommet i gang. Han skal nå ta igjen det tapte. MEN MEN det går over.

Klem :-)

Skrevet

Hei på deg!

Så du kom deg hjem i dag, som bestilt! Så bra : )

Kos deg med Mathias, så snakkes vi etter hvert!

Skrevet

henger meg på gratulasjonene jeg også!!!!!

Lykke til videre med Mathias!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...