Gå til innhold

Hvilken bleietype / størrelse bruker dere nå`?

Anbefalte innlegg

Bare nysjerrig :-) Her bruker vi Libero 7-14 kg, funker kjempebra.Brukte 5-8 helt til påske,men de ble så stramme i festet. Lurer på hva gutten min veier nå,hehe.Skal på 3 mnd kontroll 30.april.. han er den største ungen i barseltreffet,alle de andre ser jo nyfødt ut i forhold.ehh :) Pleier å si at han får sjokolade melk jeg:) Heldigvis er han lang og da:)

Fortsetter under...

Annonse

Pampers Active Fit nr.3 (6-9kg tror jeg). Libero er så lite fleksible for sprellejenta vår, og de lekker som bare juling. Dessuten tyter bæsjen ut av alle åpningene - pamper suger opp mesteparten istedet.

Jenta vår ble 3mnd i påska, vi skal på kontroll neste uke (vaksine - grøss) og jeg er kjempespent på hvor stor hun er blitt, siden vi har slitt med vektnedgang.

Libero 5-8 kg. Gutten veier 6720 g. Forskjellen mellom up&go og discovery er festeanretningen. Up&go tas på som en truse, synes å sitte litt bedre og er litt "mindre" på en måte. Jeg synes discovery er best foreløbig.

Annonse

Vi bruker pampers active fit 4-9 kg. Junioe er 7,3 kg. Pga av ammetåke har jeg 7 uåpnede bleiepakker liggende (jeg vil jo ikke gå tom...) spørs om han ikke vokser fra dem før jeg får brukt dem alle. Forbruket er jo ikke like stort som i starten da det gikk nesten en pakke om dagen.

Mario bruker Bleier fra Lidl str 3. 4-9 kg, han er 7 kg. Er fornøyd med bleiene, de er myke , så ser du en blå strek på dem når bleien er våt, så er de mye billigere enn andre bleier. 30 kr for en stor pakke med 56 stk.

Mye peng å spare her fant vi ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...