Gå til innhold

har dere kjøpt

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe til spira enda?har selv kjøpt body,den var jo så søt <3

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe selv, men mamma har shoppet en del faktisk. Og hun har begynt å strikke til babyen også... :-)

Skrevet

å så koselig med en mamma som strikker da :D er kjempe fint med strikke tøy :D

Skrevet

Hehe, jeg har kjempelyst til å raide butikkene for babyklær allerede nå, men har foreløpig nøyd meg med et eplegrønt helseteppe og noen myke babykluter. Har jo endel etter eldstemann også, men det er klart - noe nytt må jo nurket også få :-)

Skrevet

Har det meste av utstyr og klær etter forrige gang. Så det blir nok en gjennomgang i det først. Men det henger utrolig mye lekkert og søtt i butikken da.

Skrevet

Har bare kikka,jeg:-) Har en body som er kjempesøt,som jeg kjøpte for lenge siden,da jeg var gravid og mista sist.... Har for meg at det bringer meg ulykke å kjøpe noe nå,så jeg bare går rundt og vindusshopper enn så lenge!

Skrevet

jeg har ikke kjøpt noe enda, har fått et par søte ku-tøffler av svigermor, hun klarte ikke vente lenger. Hehe!

Jeg har ikke sett så masse på baby ting enda, men kan nok tenkes at jeg snart tar en runde, 12 uker på lørdag og det må jo feires :o)

Skrevet

Heisann

kjøpte sånn besafe gravidbelte idag til og bruke i bilen, ellers så har vi ikke kjøpt noe. Så uvirkelig ennå. Å vil gjerne vente til vi vet om det blir gutt eller jente. Er 11 fullgåtte uker idag... åhhh, så ulidelig spennende :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...