Gå til innhold

åssen bedøvelse hadde dere under ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ogsaa epidural bedoevelse. Det gjorde ikke vondt - men jeg er hysterisk redd for sproeyter saa jeg maa innroemme jeg var litt "hysterisk." De gir deg en lokal bedoevelse for omraadet hvor epiduralen settes inn foerst - og du kjenner et lite naale-stikk fra det. Etter det kjenner du ikke noe - det er ikke vondt. Var bedoevd fra og med magen og ned. Det foeles veldig rart - de drev og loftet og flyttet paa meg for aa flytte meg over paa hjul saa de kunne ta meg med paa operasjons-rommet - og det er som om man er en tung sekk. Rar foelelse egentlig - det er jo nesten som aa vaere lam. Man kjenner jo litt i underkroppen da, men ikke noe smerte.

Annonse

jeg hadde planlagt snitt for fire år siden.men vannet gikk sju dager før det planlagte snittet, men hadde lite rier så gikk igjennom et greit snitt uten for mye dramatikk. fikk spinalbedøvelse og det er det vondeste jeg noen gang har gjort. klarte meg uten smertestillende etter spinalbedøvelsen gikk ut så jeg har høy terskel for smerte syns jeg. tårene spratt, men det varte ikke mer enn et minutt eller så da.. men jeg lurer litt på om det var han som satt den sin feil. han var student eller assistent og jeg tror det var første gangen. når han skulle sette den så fikk jeg kjeft fordi jeg ikke klarte å ta knærne helt opp til haka mi, for da blei det vanskeligere. og hvor lett er akkurat det når du har den enorme magen?? og så satt han den altfor høyt, jeg mista følelsen i armene oxo.. men resten av selve inngrepet gikk helt fint og da barnet var ute og jeg hørte den første gråten.... det tok en god stund etter fødselen før jeg klarte å tenke på alt det negative som hadde skjedd, datra mi tok over alle følelsene en stund :))) gleder meg så til det skal skje igjen altså

Jeg hadde planlagt keisersnitt på Ullevål onsdag i forrige uke. De satte spinalbedøvelse i ryggen på meg. Og med hånden på hjertet - kjente ingenting. Ble så bedøvd fra brystet og ned i 3 timer etterpå. KS gikk kjempefint. I morgen er det en uke siden og formen blir bedre og bedre for hver dag!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...