Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har 4 barn , dette er mitt 5.

har ett haste keisersnitt bak meg pga av ingen visste at ungen var for stor til å bli født i seteleie. Lå en hel dag , ungen hadde til og med bæsja på seg ut gjennom meg, før de fant ut at dette gikk ikke.

Hun var 4750gr.

De andre barna har jeg født normalt, men den siste ungen var 4630 , og den tøffeste fødselen jeg noen gang har vært borti. Hadde pressrier i en time, og hele fødselen i seg selv var rett og slett ett mareritt.

Mista totalt kontrollen over meg selv , og fikk rett og slett et sammenbrudd under fødselen. Men takket være en super jordmor, så slapp det å ende i haste keisersnitt denne gangen.

Men 3 mnd etter fødselen ble jeg gravid på nytt, jeg fikk sjokk, stengte meg inne i en mnd, og var skikkelig deprimert. Jeg hadde jo ikke engang fått underlivet i normalt gjenge igjen, høres kanskje litt teit ut men jeg var skikkelig mørbanka der nede.

Var inne på samtale ang keisersnitt, og dumme meg som ikke tør å motsi leger sa meg enig i å sette i gang fødselen før termin slik at denne ungen ikke skulle bli så stor( venter stor unge igjen).

Men jeg angrer som en hund, visste ikke at denne angsten for å føde satt så dypt,så nå skal jeg inn til samtale om keisersnitt igjen , jeg tør rett og slett ikke å føde denne gangen.

Men denne gangen skal jeg ta med mannen min til samtale , for han vart redd for meg under siste fødselen,og han er en hardfør kar som tåler det meste, så jeg håper jeg får gjennomslag .

Huff er spent nå.

Fortsetter under...

hei jeg fikk innvilget ks pga fødsel angst jeg fikk ja med engang.. det lønner seg å skrive ett brev å forklare alt du tenker på å føler for vanlig fødsel skriv , tøm deg helt jeg satt å gråt når jeg skrev brevet tilog med det skrev jeg. og jeg skrev at jeg hadde bestemt meg og at de på ingen måte ville kunne klare å overtale meg.jeg er av den personen som ikke klarer å å snakke ville bare latt meg overtale derfor skrev jeg brev... og legen sa at de foretrakk brev som de leser før dere begynner å prate sammen. så lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...