Gå til innhold

Gjør vann vondt verre, eller kan det bli bedre?

Anbefalte innlegg

Hm, snuppa er snart 6mnd. og det går tregt med mat tilvenning. Hun gaper og er klar for ALT, men magen er IKKE klar. Hard mage uansett hvor flytende grøt jeg gir og hvor forsiktig jeg starter med middag. Ligger å brummer/trykker halve dagen for magen krangler. Hva kan jeg gjøre?? Tenkte å kanskje gi litt vann på flaske, når vi selv har hard mage så hjelper det jo å drikke mer... Eller??? Hun får bare mm fram til kl.16:00, da får hun litt risvelling, ca.40ml. går ned. Har og fått et par skjeer 4mnd. nestlemat når vi spiser middag. Så får hun litt tynn risgrøt i 20:00tiden, da varierer det fra 20ml-80ml. Vi er litt b-mennesker så hun legger seg ikke før 21:00-21:30. Blander grøten med collett mme, har ikke til å pumpe ut egen, gir litt malt i og har prøvd å gi litt sviskesaft i løpet av dagen og. Hva kan jeg gjøre mer??? Storesøster hadde og hard mage, måtte gi lactulose noen måneder, men hun kavet bare for å få det ut, hun her kaver halve dagen føles det som. Trodde jeg var så flink å være så forsiktig denne gangen (snart 2mnd. siden introduksjon) men det blir liksom ikke bedre.............

Fortsetter under...

Risgrøt... Og middagen er gulrot+potet.

Har og en grøt fra nestle med hvete og ris som bare skal blandes med vann ikke mme, kan den være bedre?

Da skal hun få litt vann fra i morgen ja!! Prøve prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...