Gå til innhold

November: Har dere forsøkt middag enda?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Forsøkte å gi Selma et middagsglass igår - med grønnsaker...

Stakkar - hun bare brakk seg! Enda godt at grøten går ned på høykant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke prøvd ennå. Tenker det er litt tidlig, virker som om det er nok med et grøtmåltid foreløpig. også ble hun så hard i magen av at vi prøvde forskjellige ting her, så nå holder vi oss en stund til maisgrøt, svisker og ren pærepure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,jeg tenkte jeg skulle vente i et par uker til.lillegutt her får to grøtmåltid til dagen da,så han får jo en del mat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Her er middag veldig populært! Han er ikke så glad i grøt så han får middag på kvelden. Men de 4mnd grønnsaksglassene fra nestle liker han heller ikke. Smakt på de selv, usj!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg lager selv og hun eeelsker det..men nå innførte vi fast føde når emilie var 3 mnd og 2 uker da...

 

KOzy og Nikolai..lager du selv? tenkte siden han ikke likte grønnsaksglassene..har ikke sett noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt han sånn grønnsaksmos, det kom opp igjen, 6mnd middagsglass spiste han, men grein på nesa da, så giddet ikke tvinge han. Så er og gla grøten går rett ned her og.. åsså har han tygd på en brødskalk, det likte han, å tuttet på sjokoladen min. nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spiser 6 mnd glass og vi har nylig begynt med 8 mnd glass også. Han elsker fiskebollene fra småfolk.

 

Jeg har lagd selv også, men da lager jeg en del og fryser ned. Så for å få litt variasjon så får han glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke begynt å gi noe fast føde enda. Her er det fullamming i hvertfall 1,5-2 uker til (da er han i overkant av 5mnd). Vi tenkte å begynne med smaksprøver da slik at han kan være oppe i en full porsjon grøt el.l. når han blir 6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...