Gå til innhold

ER DETTE NORMALT?


venter nr 2 i august,er 12 uke

Anbefalte innlegg

Jeg går og venter på å ikke få mensen......skulle ha hatt den i dag,men kan av og til få den en dag eller to etterpå. Men det som har skjedd er når jeg var på jobb i dag,så jeg på truseinnlegget at det var brunaktig utflod der. ikke så mye. Har 1 barn fra før men er ikke helt sikker på om jeg hadde det da. hvis jeg skal være gravid er jeg nok rundt 3 uker på vei.

har litt symtomer,vondt image,nederst i rygg,litt sår i pupper+++

viser det brune til at jeg kommer til å få mensen snart??? hva kan dette være??

jeg skal sjekke meg hvis jeg ikke har fått mens før helgen,vi er så spente!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke for å ta håpet fra deg, men høres ut for meg som om det er like før mensen kommer... Har selv hatt brunlig utflod når jeg ventet mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg hadde noe som liknet en menstruasjon i mitt første svangerskap da jeg var - tipper jeg var rundt tre uker på vei. Siden hadde jeg en ørliten blødning, rundt den tiden jeg normalt ville hatt menstruasjon, en gang i måneden de tre første månedene.

 

Svangerskapet var uten komplikasjoner og alt gikk fint, så det er mye som går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e nok spotting du har, så mensen er nok like rett rundt hjørnet.. har selv spottet litt før mensen, å når jeg ble gravid nå så va dr ingenting tegn på verken spotting eller blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har blødd litt tidlig i alle sine svangerskap; hun har født fire barn, så det trenger ikke være noe galt. Hadde også det i mitt første, spotting som kunne være tegn må menstruasjon, men det ble bare med spottingen. Alt er normalt, tror jeg.

 

Lykke til, krysser fingre for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis du skulle hatt mensen i dag er du jo isåfall 4 uker på vei?? Jeg har selv en kort syklus, men den er likevel på 26 dager (nesten 4 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...