Gå til innhold

November: kordan er forholdet mellom far og barn?


jamaica

Anbefalte innlegg

Her er nok gutten blitt veldig knytta til meg, og enno ikkje knytt så mange bånd til faren. Eg har ikkje vært flink å gå ut og la de to være aleine, så eg kan vel takke meg sjølv. Men får håpe det kommer seg etter kvart, det er vel sånn at faren blir mer spennende etter kvart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har en liten jente smeltet pappaen sin helt fullstendig:)

Han gjør alle tingene jeg gjør med henne - unntatt å amme da:):):).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er far og barn veldig knyttet sammen.Han har permisjon så han står opp den ene gangen gutten våkner om natten,slik at jeg får sove.Har vanskelig for å sovne igjen,hvis jeg blir skikkelig våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er nokk litt mer knyttet til meg...men det ansiktet som hun får når pappan kommer inne døren etter jobb sier sitt..da er hun et stort smil hele ungen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok litt mer knyttet til meg siden det er jeg som er hjemme med han hver dag foreløpig, men når pappa kommer hjem fra jobb er gutten et stooort smil og fekter med armer og bein. Pappa er også her i huset sjarmert i senk av gutten vår (ikke særlig rart når han får den velkomsten hver dag :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem er som erteris, og vært det siden fødseln. Bare pappan som får fram den ordentlige trillende lattern i han. Men vi har vært likestilt siden dag en, for jeg har ikke ammet, så pappan er like mye involvert i mini som meg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dumt spørsmål men: Kva kan eg gjøre for å hjelpe de litt på veg med å finne tonen? Hvis de er heime aleine, ender det ofte med skriking, og det hjelper jo ikkje på forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir kjempeivrig når pappan kommer hjem om dagene, og det er pappan som får fram den beste latteren:) er nok knytta til meg siden jeg er hjemme da.

 

Kanskje du kan la de være alene, kanskje la han konsekvent ta bleieskiftene når han er hjemme. For en periode da...Nei jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det mye morro sammen på dagtid når hun er mett og god og i godt humør. Men med en gang hun kjenner trøtthet, sult eller ett eller annet annet så er det kun mamma. Da hyler hun bare hun ser pappan. Stakkars mann.... Samme når det gjelder legging, kun mamma som duger, og kun mamma som duger viss hun våkner igjen etter hun har sovna. Kommer pappa da blir det hylings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...