Gå til innhold

Desember: Bedre sent enn aldri..he he

Anbefalte innlegg

For 2 dager siden gikk han sine første vaklende skritt, og han er jo så stolt så stolt. Sukk.. så herlig han er! I dag har han gått masse og jeg syns jo det er sååååååååå stas selfølgelig. Han har jo vært ganske bedagelig anlagt...som sin mor..he he, så han har liksom ikke helt skjønt vitsen med å gå før nå : ))

Det som er deilig med at han gikk litt sent, er at han har veldig kontroll og faller ikke så lett. He he, han har jo STÅTT i flere mnd, så han burde jo være stødig..he he

He he, nå ble det mange "he he" ser jeg, he he, men det blåser jeg i...he he

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9023677-desember-bedre-sent-enn-aldrihe-he/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like herleg som å sjå dei fyrste stega er jo å sjå det stolte andletet til den som tar dei. Reknar med at mora er stolt òg! Eg er i alle fall slik at når guten min lærer noko nytt så blir eg så stolt at eg nesten vil sprekka – og syns han er den flinkaste i heile verda. Om han er tidleg til å gjera det, eller lærer det lenge etter sine jamgamle, det har ingenting å bety for kor stolt verken eg eller han er. Syns det er heilt fantastisk kor dei utviklar seg på alle områder! Tenk alt dei har lært på desse 15-16 månadene! Alle desse unike desemberbarna våre!

Så gøy! Thea Oline begynte å gå i midten av Februar, men er ikke like stødig alltid enda, haha=) Blir en del knall og fall, i sær på kvelden når hun er trett... Jeg venter på at hun skal begynne å løpe, men det ser ikke ut for at hun haster med det. Dørkarmer er fremdeles ikke bare bare, da må hun holde seg fast i dørkarmen og trå forsiktig over med høye ben, hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...