Gå til innhold

må bare fortelle... hehe

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ta avtrykk av foten og hånden til Oliver for noen dager siden. Hadde kjøpt vannmaling og papir. Da jeg sto på badet med en liten pensel som fulgte med (vannmaling + pensel kr 20 på Rimi, he he) fant jeg plutselig ut at Oliver er super kilen under beina. He he, og der sto jeg, alene hjemme, vannmaling overalt og en leende liten gutt med en hyperaktiv fot som jeg skulle pensle med en liten tynn pensel for deretter å ta et avtrykk av, uten at vannmalingen kom over hele badet..... hehe, fikk det jo til etterhvert og avtrykkene ble ganske bra :) men det var jo litt morsomt likevel. (fant ut etterhvert at jeg kunne brukt papptallerken og sluppet hele pensel styret....he he, men etterpåklokskap er jo en småbarnsmammas motto)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9023355-m%C3%A5-bare-fortelle-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

knis:) finner ut at det egentlig er ganske mange komiske situasjoner som man havner i med disse små :) Men det er jo bare moro, er jo så deilig å se når de ler, eller kommer med masse morsomme grimaser som vi kan le av. Emiil også er kjempe kilen, men blir ikke så glad når vi kiler under foten...litt irritert heller:) men masse smil og latter når vi kiler ham på magen :) Har akkurat begynt å le skikkelig - er helt herlig å høre på:)

Bare et lite spm... Lurte på hvordan du gjorde de fotavtrykkene jeg... lyst til å gjøre det på emiil også... Hva tok du avtrykkene på? vanlig papir?

malte svart vannmaling under beina og trykte på helt vanlig papir (ikke printerpapir, men sånn tegneark lign. greier) Naken på stellebordet. He he, ble litt søl og balanse mellom å holde foten i ro, male, vann, farge, trykke og til slutt vaske uten at det kom maling over alt :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...