Gå til innhold

Hvor tidlig etter el er det mulig å få positiv graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Chanelle2

Testa tydelig positivt i dag ettermidag (altså ikke morraurin, men oppspart i 4 timer), med cb (ikke digital).

Er 10 dpo, altså 4 dager til IKM. Og testen var helt klar og tydelig, ikke bare en skyggestrek eller no..

Åååå! Så bra! Jeg har IKM på søndag.. Tenkte det sikkert var altfor tidlig. Kjenner meg ikke gravid i det heeele tatt, dessverre;0(

Men gratulerer med spire! :0)

Tar imot babystøv med takk!!! :D

Takk for det! =0)

Men du, jeg hadde masse symptomer forrige mnd og da var jeg ikke gravid. Denne mnd har jeg nesten ikke symptomer i forhold, men jommen var det positivt likevel!

Testa som sagt m CB og den KAN man teste med inntil 3 dager før IKM..

Annonse

så det kan slå ut 10 dager etter EL løsning?

brukte du EL test eller graviditets test da? hadde el 13 og masse sex fra den 10-14 og enda flere dager både før og etter :) så håper nå at vi har fått booket storken...

er ganske utålmodig her nå hehe

Hei! Jeg testet svaakt positivt med to ulike gravitester 9 dager etter EL, og klarere pos. 10 dager etter EL, så det går absolutt an. Men det forutsetter at egget fester seg rundt dag 6 etter EL. Og det varierer litt fra kvinne til kvinne har jeg lest. Men hvis du er helt sikker på at du hadde EL den 13., så kan du snike deg til å ta en test den 23. Men du må være klar over at du fremdeles kan være gravid selv om den blir negativ. Det er ikke alle som har nok hcg så tidlig. LYKKE TIL!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...