Gå til innhold

å få mannen på gli...

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebrønnen

er det noen her som har opplevd det at mannen har blitt klar? såklart blir han jo det engang men...det jeg spør etter da, er var det av seg selv? hva gjorde at han ble klar? dersom det hadde noe med dere å gjøre; hva sa du, hvordan fikk du det til???:P

jeg og min sambo var enig om å prøve i et halvt år før han plutselig ombestemmer seg!? dustemann...;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9022960-%C3%A5-f%C3%A5-mannen-p%C3%A5-gli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg er også på din side;-) Veldig dårlig gjort av han synes jeg.

Nå har ikke jeg fått sambo helt klar enda, men han har gått fra å være helt imot å få baby nå, til å gå med på å ikke bruke prev. Nå sier han at han har like lyst på barn som meg, men at han ikke vil stresse med det, bare at det som det kommer=)

Mitt eneste tips er å ikke mase. En sjelden gang kan man snakke om positive ting ved barn som mannen liker å snakke om.

Men nå er det jo litt annerledes for deg i og med at han har ombestemt seg. Du får prøve litt forskjellige "metoder", så finner du ut av hva som gjør at han kommer inn på baby-tankene igjen. Masse lykke til!=)

Gjest ønskebrønnen

takker for tipsene:D hovedproblemet er der vi bor..det trekker og er ujevn temp. derfor kan vi ikke ha noen baby her, og han vil ha hus eller annen fast boplass i boks før det blir barn, jeg er jo såklart enig med ham der, men det går jo tross alt an å flytte og leie en annen plass...jeg har det for å ta lettere på ting enn han..for det med boplass er en slik ting som ordner seg..det bare gjør det:)

mens han er mer usikker og vil ha det trygt..:P er jo bra det og da...men kunne han da ikke bare sagt nei fra starten av, og ikke "lurt" meg slik...uff og nei, synd på mei...haha:)

Ja det er synd på deg=( Dårlig gjort å "lure" deg sånn! Han har tydeligvis fått kalde føtter. Har du spurt han hvorfor det var greit å få baby nå, men ikke før? Dere hadde jo samme "bo-problem" da han ville. Uff, disse mannfolka er umulig å forstå seg på!

Annonse

Så utrolig kipt da! Føler med deg. Har dessverre ikke noen gode råd. Da typen min ikke er interessert i å få barn og tar ingen hint... Jeg prøver å ikke si noe direkte men har faktisk vurdert å gå ifra ham.. Så verpesyk er jeg. Men det er jo ikke det jeg vil da. Han er jo egentlig drømmemannen min bortsett fra at drømmen er jo å få familie også da :)

klem

Jeg har det motsatt av deg, samboeren vil ha barn, men jeg synes det er litt skummelt.... Han har alltid ønsket seg barn, og jeg kan se han er flink med unger..... Er det normalt å være som meg da?? Jeg vil ha barn, og er mer enn gammel nok (32), men det er så mye jeg vil først! Når vet man at man er klar?

Jeg tror aldri en kan bli ordentlig klar som kvinne heller, men at det er et savn og ønske man har! Jeg tenker at det kommer til å bli veldig skummelt, men ti tusen ganger større berikelse for livet! Har en kollega som jeg har snakket litt med, vi har begge katt og da sa jeg at det var så koselig med katt. Han var helt enig og sa at det var 10 000 ganger mer koselig med en baby! Hadde sambo sagt til meg at han hadde vært klar nå, da hadde jeg blitt superglad, men jeg ville samtidig blitt redd... tenk om vi ikke får det ti`l? Må prøve lenge? Tenk om.... blabla... så jeg ville nok behøve en liten stund til å fordøye nyheten, for så bli klar helt mentalt og fysisk sett!

Tenker som deg bare Ine;) Jeg er såå verpesyk, men da sambo sa han ville ha barn fikk jeg hetta å tenkte at det stressa jo ikke så, hva om hivs om, men så fortsatte han setninga med, men ikke enda, å da var tviln borte med en gang. det blir så virkelig med en gang sambo er "med på det".

Til hovedinnlegger: Sambo har mere lyst og kommer med kommentarer om egne barn når jeg ikke maser så mye på han. Han er med på å da ted som kommer å hopper av i svingen, men med en gang jeg begynner å mase om å komme inni meg og lignende ting blir han helt i tvil og vil ikke ha sex i det hele tatt...

Mitt råd er å være positiv til barn og si små kommentarer på "tenk når vi får" og sånne ting i stede får å mase m at DU VIL!!

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...