Gå til innhold

Desember: Spm til Bjørnebær

Anbefalte innlegg

Hei.

Så at du i en tråd skrev at gutten din i en periode tok morgen i 5-tiden, men at hån nå sov til halv 7.

Trygve våkner for tiden rundt 5, og det er jo som du sikkert kjenner til veldig slitsomt dersom man ikke er ekstremt A-menneske.

Lurte bare på om du gjorde noe spesielt for å "stille klokken hans" eller om det bare endret seg av seg selv ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9022816-desember-spm-til-bj%C3%B8rneb%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg ja.. Må nok skuffa deg å seia at det var overgang til sommartid som gjorde det meste her..

Fekk forresten tips om ein metode for å framskynda morgonen, men eg prøva aldri på han sjølv. Veit heller ingen andre som har nytta han så om det verkar veit eg ikkje. Men om du vil prøva så var det ein skulle gjera å venna barnet til å vakna av vekkjarklokke. Dei fyrste dagane sette ein klokka på 5 min før barnet normalt ville vakna. Når du då hadde vekt barnet måtte du ta det opp og starta på dagen. Når så barnet vart van med å vakna av vekkjarklokka skrudde du vekkjartidspunktet stadig lengre fram til ein tilslutt var der ein ynskja at morgonen skulle byrja. Kanskje verd å prøva? (Meg frista det lite å setja klokka på 5 på 5 og så var det kanskje akkurat den morgonen han hadde tenkt å sova til halv 6..)

Håper i alle fall at det snart betra seg. Har erfart ein ting som småbarnsmor og det er at det meste er ein fase som går over av seg sjølv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...