Gå til innhold

jeg har fått meg jobb:)

Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Jippi, var å intervju i dag, og fikk jobben på stedet...begynner i morgen jeg:)

Er ikke kjempebra betalt, er fast timeslønn + prov. men bedre enn ikke noe...og da kan jo motivasjonen være at jeg og babyen min skal få det bra, så nå må mor være effektiv og tjene cash:)

Kan ikke tro hvor mye som har forandret seg på kort tid...

flyttet fra typen 31.mars, fikk meg leilighet i forrige uke og nå jobb!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaaa:)

I'm so haPPy:)

Fortsetter under...

Gratulere så masse med ny jobb!!:)

D e rart kor fort ting kan forandre seg, vesst nån hadde sagt tell meg for et år sia at eg kom til å bli gravid og alenemor, da hadde eg fått latterkrampe;)

Men herregud kor lykkelig eg e no:)

Har aldri hatt d så bra før!:)

Annonse

takk for det jenter:)

kundeservice med salg, så er nødt for å stå på litt...

ja, en ting- jeg har ikke sagt jeg er gravid...er i uke 12...så synes ikke enda..

har to ukers prøvetid, hvordan gjør jeg det a?

hva ville dere gjort?

bør jeg fortelle det nå eller vente en lite nstund, er nok ikke så lenge til jeg vil få litt mage ...

klem

takk for det jenter:)

kundeservice med salg, så er nødt for å stå på litt...

ja, en ting- jeg har ikke sagt jeg er gravid...er i uke 12...så synes ikke enda..

har to ukers prøvetid, hvordan gjør jeg det a?

hva ville dere gjort?

bør jeg fortelle det nå eller vente en lite nstund, er nok ikke så lenge til jeg vil få litt mage ...

klem

Det finnes ingen lov der det står at du må si du er gravid... Og før 12 uker har man ikke lov å være sikker på at det går bra heller....

Gratulerer så mye med jobb!!!!!! Kjempeflott!!! Nå får du i hvert fall fødselspenger. Og forresten, de har ikke lov å si deg opp fordi du er gravid heller, da kan du nemlig saksøke dem... ;-)

De har INGEN rett til å si deg opp i prøvetiden pga at du er gravid, og hvis de gjør det kan du faktisk gå til sak. Jeg ansatte en jente i fjor, hun begynte 1.august og hadde termin 15. november. Det første hun sa den dagen hun begynte var at hun var gravid, og da hadde jeg ansatt henne i april eller mai. Husker ikke. Javel, det var jo ikke helt med i planene da, men sånn var saken. Det ble et puslespill for meg, men det gikk jo bra :)

Jeg er også enig med Singelmamma *fødeklar* at når du er under 12 uker på vei, så velger man vel ikke å si noe fordi man ikke har noen garanti. Jeg vet om mange som venter enda lenger enn det.

Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...