Gå til innhold

Stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en fin og praktisk stellekommode. Noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea malm stellekommode med Ikea sin badebalje oppå. De kommodene du får i butikken er helt håpløse... Med baljen oppi er det utrolig tungvint å få ungen oppi når du har stelt ferdig på matten oppå, tungvint å tømme ut, lekker ofte oppi skuffen øverst, og knottene er håpløst dårlige, hjulene er dårlige og kommodene er svære og tunge... Absolutt bedre med en vanlig kommode med løs balje :-)

Skrevet

Ja Ja du mammamia... Det er greit at du har peiling på mye når det gjelder barneutstyr.Men du kan da ikke sitte her og fortelle at alle andre stellekommoder enn den du får kjøpt på ikea er så dårlig.Her handler det også om hvordan man behandler tingene sine.Det som er fint er jo at du overdriver så mye at de som leser hva du skriver skjønner at her er det mulighet for at det er du som er håpløs ikke stellekommodene.

Skrevet

Hehehe..! Jeg sier ikke at alle andre kommoder enn den du får på Ikea er dårlig, HI ba om forslag, og jeg kom med et forslag. Jeg sier at GENERELT er det ikke praktisk med stellekommoder med balje oppi, og at mange også er dårlig kvalitet. Men dette innlegget ditt er jo mer som personhets enn en saklig kommentar til HI, så jeg velger å la det ligge... Ha en fin dag.

Skrevet

Jo dagen har vært fin den. Om du tar det som personhets får så være. Det jeg prøvde på var å forklare til hi at det finnes mange gode kommoder men man må buke dem på en fornuftig måte.Passe på at proppen sitter godt fast,ikke trille en tung kommode over flislagt gulv osv. Tenkte det var greit å rette opp litt feil info..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...