Gå til innhold

kjøper gjerne :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin i oktober/november, og jeg sku gjerne hatt tak i litt mammatøy. har fått kjøpt meg noen få bukser, men de kommer ikke til å passe hele tia. brukte str36 før graviditeten, og har kjøpt mammabukser i str 36 nå. og på h&m bruker jeg vel m foreløpig og l seinere.. kjoler og topper er jeg oxo på utkikk etter, kommer jo til å gå stor i sommer... noen som har noe å gi bort/selge billig?? takknemlig for alt jeg :)) bor i drammens området, men kjører gjerne en time eller to for å hente :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe å selge, men lurer på hvorfor du tror at du kommer til å gå opp flere størrelser? Jeg har brukt M hele tiden, jeg. Mammaklærne er jo bergenet på oss med mage - og at den vokser og vokser og vokser ....

;-)

Skrevet

tror jeg går opp til str l fordi det var det jeg gjorde sist. la på meg endel de siste 5 mnd. virker som jeg har ca samme vektutvikling denne gangen. er 12+5 nå. men hvis de buksene jeg har passer hele veien hadde jeg jo vært superfornøyd! det gjenstår jo bare å se, men jeg tenkte å være ute i god tid med å se meg om etter no brukt da...

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...