superbabe007 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 har termin i oktober/november, og jeg sku gjerne hatt tak i litt mammatøy. har fått kjøpt meg noen få bukser, men de kommer ikke til å passe hele tia. brukte str36 før graviditeten, og har kjøpt mammabukser i str 36 nå. og på h&m bruker jeg vel m foreløpig og l seinere.. kjoler og topper er jeg oxo på utkikk etter, kommer jo til å gå stor i sommer... noen som har noe å gi bort/selge billig?? takknemlig for alt jeg ) bor i drammens området, men kjører gjerne en time eller to for å hente )
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg har ikke noe å selge, men lurer på hvorfor du tror at du kommer til å gå opp flere størrelser? Jeg har brukt M hele tiden, jeg. Mammaklærne er jo bergenet på oss med mage - og at den vokser og vokser og vokser .... ;-)
superbabe007 Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 tror jeg går opp til str l fordi det var det jeg gjorde sist. la på meg endel de siste 5 mnd. virker som jeg har ca samme vektutvikling denne gangen. er 12+5 nå. men hvis de buksene jeg har passer hele veien hadde jeg jo vært superfornøyd! det gjenstår jo bare å se, men jeg tenkte å være ute i god tid med å se meg om etter no brukt da...
ninenune Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Se min annonse på finn for bilder av det jeg har. Bor i Asker så det er ikke langt å kjøre :-) http://www.finn.no/finn/myprofile/editad?finnkode=10051265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå