Happymom! Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hadde egentlig bestemt meg for EW søskenvogn, men eneste som er er fryktelig dumt er at der ikke er håndbrems... Er vandt med Quinny comforten min med håndbrems og det blir jo et enda større must når det er søskenvogn. Vurderer TFK forran EW nå siden den har håndbrems. Jeg bor på en plass med MYE bakker.... Hva mener dere? Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 hei! jeg er ikke i den situasjonen at jeg trenger søskenvogn, men om jeg skulle bli det, så har jeg bestemt meg for tfk. bare pga håndbremsen. uten tvil!
It's all about me Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Har TFK Joggster Twist og den er jo med håndbrems, og gurimalla så kjekt det er. Er man vant til det er det umulig å kjøpe uten igjen. På glatt vinterføre var det ikke bare kjekt men mye sikrere også.
Happymom! Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Ja enig, det blir jo mye verre på vinteren og ja..har ikke tenkt så langt;) Utrolig dumt siden jeg hadde bestemt meg for EW (får den ikke helt ut av hodet), men TFK får jo mye skryt den også...samt noe negativt...;( Det er ikke ekstrautstyr å kjøpe brems til EW'en da? Som en kan motere selv eller noe...?
It's all about me Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Hva negativt har du hørt om TFK da?
Happymom! Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 I forhold til EW er den breiere, tyngre, man kan ikke ha bare en hardbag på og jeg som er ivrig titter på danielsbok.com/ tinasbok.com, så er ikke mamman (Trude) noe begeistret for denne vogna...føler hun har endel peiling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå