Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Skal ha oss en tur over til svinesund for å handle, er barnemat noe å ta meg seg hjem? Er det mye billigere? Er det mange forskjellige typer, noen spesielle merker å anbefale?
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 NAN er iallfall ikke billigere.. vet ikke hvordan det er med barnemat.
Fikk maibaby06 Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 jeg har handlet barnemat i sverige. Var på hemkjöp (ikke billigste sted), og såvidt jeg husker var det er par kroner billigere pr glass (og så kursen i tillegg da, så det blir billigere ja). Jeg kikket mest på nestle, og de har mye bedre utvalg i middagsglass, spesielt for 8mnd som vi bruker. Syns det blir mye spaghetti her...:-) Var både torsk og laksemiddager feks. Ellers har de godt utvalg i velling, hvis du er interessert i å prøve det.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Hei.Handler på Eurocash på Svinesund.Gjennomsnittlig er prisene 2-3 kroner rimeligere(regn også med kursen-du betaler ca.87 norske for 100 svenske(kroner))Dessuten er utvalget langt bedre der.I tillegg til Nestle har de Semper som har gode fruktpureer,fiskemiddager og endel økologiske alternativ.Favoritter hos min 8mnd.er nypepure med epler,mango med banan og aprikos med banan. Gutten min liker ikke Nestlegrøter o.l,men har sett de har mange forskjellige grøt-typer vi ikke har her.Lykke til.
Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 Det høres bra ut, det blir jo litt å spare da.. Får bare prøve litt forskjellig vi da, så får vi håpe det faller i smak :-) Hvis det er noen andre som har noen meninger, er det bare å svare!!
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Rødhette - jeg fant NAN 1 til halvparten av det det koster her i norge. Var på svinesund.
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 hebbie, hvilken butikk var det?? Vi var i Charlottenberg, og det var et par kroner i forskjell bare fra her på butikken vi var i.
Chiquita Bananas Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 Det var Maximat på svinesund - en slik eske kostet 45 kr istedenfor rundt 90 som den koster her i norge. En NAN2 kosta det samme som NAN1 her i norge - så det skal jeg huske til neste gang jeg blir gravid )
rødhette* Skrevet 18. april 2007 #10 Skrevet 18. april 2007 Hmm.. mener det var på Maximat vi var, der det kosta ca 90 kr... Får ta en ekstra sjekk neste gang vi er der. Blir litt langt å dra til Svinesund bare for det. Vinninga vil gå opp i spinninga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå