Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! =0D ...det ligger i luften........

Anbefalte innlegg

Klaff 3. pp etter exu, positiv test 10 dpo, ingen tvil også på ettermiddagstiss! Termin 1.januar 2008!

jippijippijippi! =0)

Grattis til dere andre som også har testa pos nå, og virkelig lykke til til dere som fortsatt prøver! Spesielt til Liover.....

Fortsetter under...

Gratulerer med spira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Virker som om våren setter i gang noe her på BIM............................Mange gravide her om dagen:o) Send meg masse babystøv da, har ikm om ca 1 uke!

Annonse

Takk for lykkeønskninger dere!!!

*drysse masse babystøv************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

=0D

HALLOOOOO :o)

Er du gravid du også?????

Så fantastisk morsomt :o)

Leste akkurat på profilen din at du hadde pause, så måtte lese to ganger - hi hi :o)

Morsom dato du har fått som termin.

På babyverden kommer 24/12 opp med vanlig 28 dagers syklus, også opp til 29/12 el test resultatet. Blir spennende ang nyttårsbarnet nå...

Kan bli en av oss vettu ;o)

Da sees vi på 1 trim (håper det er god stemmning der nå).

Lykke til med embryoet ditt ;o)

Annonse

Jaaaa er det jeg også! =0)

Blir et kappløp om å få nyttårsbabyen. Blirt vel å gå over tiden jeg, siden jeg ikke har født vanlig før. Hadde ks med Knøttet, så blir jo som en førstegangsfødende.

Morro at vi er så mange "positive" i dag også.

Lykke til du også, sees på 1.tri! =0)

GRATULERER!!!! Nesten for utrolig at vi skulle bli exuoperert på samme dag, og så tester vi positivt igjen på samme dag! :-) LYKKE TIL MED SPIREN!

Har du forresten bestillt legetime/time til UL i uke 6? Jeg fikk time i dag, og skal inn 3. mai, om akkurat 14 dager. Må bare få en bekreftelse på at babyfrøet ligger i livmoren denne gangen.

Vi snakkes vel inne på 1.tri!

Gratulerer så masse vennen!!!!

DET fortjener du virkelig.

Så blir det mange bra mnd på deg, for jeg har nettopp rasket med meg "ulykkes statistikken" fra uke 16 jentene.

gratulerer gratulerer gratulerer

Tusen takk dere!

Lioevr- jeg får så vondt av deg. Synes ikke du fortjener dette i det hele tatt! Ingen gjør det.. Mangler rett og slett ord.... Men du skal vite at jeg tenker masse på deg, vurderte faktisk å vente med å si noe om at vi fikk klaff. Men så vet jeg at du er ei utrolig tøff og positiv jente tross alt, og selv om vi deler sorgen her inne, så er det jo også viktig å dele gledene.

Mange klemmer til deg!

Hehe ja er det ikke utrolig Frøya! =0)

Har ikke bestilt time enda. Tenkte jeg skulle vente til neste uke. Vil nemlig ikke ha den ul'n alfor tidlig heller. Vil gjerne se hjertet banke også. Satser på ul samme uke som deg, altså etter 1.mai.

Lykke til du også vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...