Drømmesmurf Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hei! Vi skal reise til Italia i sommer og har to vogner, men hvilken bør vi reise ned med....? Det er spørsmålet.... Vi har en Simovogn med gode lufthjul, stor, baggasjeplass under og fine små lommer inni til vannflaska, smokken og diverse.... Og så har vi ei lett vogn, 3-hjuling, men med harde hjul som er uutskiftbare: Det er en Maclaren modell, jeg tror det er MX3 eller noe sånt. Den er veldig lett og god å trille med, men har lite plass til ekstra baggasje ol. Jenta vår på 7 måneder sitter godt i den, nesten bedre enn i Simovogna fordi ryggen heises uten trinn. Er det noen her inne som har vært på på ferie i Italia eller andre steder med mye brosten? Og som har erfaringer å dele med hensyn til vogntypen? Vi skal leie bil, så det er ikke alfa og omega med god oppbevaringsplass under vogna, men det jeg lurer mest på er comforten til jenta vår..... Og selvsagt, dersom noen har erfaringer som jeg ikke har kommet på å spørre etter så er jeg glad for det også, jeg er veldig spent på svar.....
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei. Har ingen erfaring med Maclaren vogn, men ville bare si at dersom dere skal fly er det kanskje dumt å ta med Simo vogna. De har lett for å få en sånn typisk flyskade på sportsinnsatsen så den liksom spriker, da detter gjerne den fotbøylen av, og den frontbøylen også. Denne reparasjonen må dere betale selv (hvertfall med vår reiseforsikring er egenandelen høy) Og resultatet av reparasjonen er ikke alltid så bra. Ser dette ofte, for jeg jobber i barnehage. Så da ville jeg spart den vogna, og tatt med en billigere en.
Drømmesmurf Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Takk skal du ha. Hm. Det hørtes ikke lovende ut.....
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 kjøp ew sky. Vi har den med ofte på ferie og den er kjmpegod. Egen polstret reisebag som fungerer som en trillekoffert gjør det veldig enkelt å ta med vognen på reise. Og den bevarer vognen på flyturen. Vi har reist flere ganger og det har fungert utrolig bra! Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå