Gå til innhold

Hva slags bil har dere? Mtp vogntype :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på dere, som har 3 hjulinger hva slags type bil og vogn har dere. Jeg har en golf og lurer litt på joggster twist noen som har ide den går inn i en golf eller evt andre 3 hjulinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke Golf men en TFK Joggster Twist. Sammenslått blir den veldig liten og lett, går ikke dne i bilen deres går ingen :o)

Skrevet

Signerer innlegget over jeg:) Jeg fikk til og med TFK'en min oppi det knøttlile bagasjerommet på en sportsbil:-)

Skrevet

I tilegg blir TFK stor og romslig oppslått. En vogn som passer hele vognperioden.

Skrevet

men er ikke denne tfk-vogna j..... tung?!

hm, hadde egentlig slått den fra meg jeg, trodde den var diiiger og tung som bly...

Skrevet

Hei!

TFK joggster twist går inn i en Golf. Ikke noe problem! Jeg vet ei som har Golf og den vogna.

Dessuten så har jeg Yaris, som er mindre enn en Golf, og vogna går inn i den! Har prøvd det, så nå skal vi snart bestille vogna!

Lykke til med valget!

Skrevet

Den er ikke tung i det hele tatt, 13,4kg.

Den ser kanskje stor og tung ut når en først ser på den, men det er fordi den i motsetning til f.eks Quinny benytter hele bredden til sittedelen, hjulene står ikke utenfor. Men den er lett og nett å ha med å gjøre. En annen sammenligning med Quinny er at TFK er faktisk smalerer mellom bakhjulene men mer stabil. Sier dette bare for å vise hvordan synsinntrykk kan lure en litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...