Gå til innhold

uregelmessig mens. gravid?!

Anbefalte innlegg

Jeg har en komplett upålitelig syklus! Det er alltid 30 dager eller mer mellom hver gang, ofte 40 dager, eller jeg hopper over en gang. Har resonnert meg frem til at forrige mens startet ca 25.feb. Jeg hadde ubeskyttet sex med samboeren min 1.april... Er nå full av "gravid-symptomer", men får ikke positiv test... Noen andre som har opplevd noe lignende? Jeg lurer også på om jeg skal regne antall uker jeg er på vei fra 25.feb da jeg sist hadde mens... da er jeg jo over 7 uker på vei hvis jeg er gravid... hehe.... høres tullete ut. Vel, håper uansett at jeg er gravid!!!! Ønsker meg en til ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9021322-uregelmessig-mens-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lin:).

jeg har også det på samme småten som deg akkurat nå,er også full av graviditets symptomer,har fått et par svake tester som veeeldig gradvis har blitt med ganske liten margin tydeligere.

Men så for 2 dager siden forsvant streken plutselig,og testen i dag viste gaaaaaaaaanske svakt,sånn at jeg lurer på om der i det hele tatt var en strek.

Men jeg har fått masse gode råd om å kanskje legge tankene litt i ro,og ikke stresse.

Var noen som sa at hcg hormonet kanskje ble påvirket av stress,men jeg vet ikke jeg

Hei! Jepp, er i samme båt.. Nå 2,5 uker over IKM... Og det er så sprøtt å tenke at er man gravid så er man allerede godt på vei i svangerskapet allerede! hoho.. Nei, jeg har tatt 2 tester (new generation) og en CB, og alle var neg. Nå har jeg latt være og teste siden før helgen. . Det holder hardt! Det er flere som sier at hcg kan være så lavt at det ikke er målbart i begynnelsen hos enkelte, kan det stemme? For jeg har aldri hatt uregelmessig mens før.

Ellers så surrer tankene omkring da.. Moren min har PCOS, og vet derfor en del om det gjennom henne. Ettersom vi har prøvd siden slutten av august nå, så bestilte jeg legetime, men det tar enda noen uker før jeg kommer inn.. Men det er så fælt å gå rundt i tenke sånn på å bli gravid hele tiden- vi vil jo så gjerne ha en liten baby!

OG: i natt drømte jeg at navlen min var en knapp, og trykte man på den ble man gravid... Hvor sprøtt er ikke det? Sier litt altså...Jeg begynner å bli smårar..

Ønsker deg masse lykke til!!!!!!!

hihi... morsom drøm Martemor - da hadde vært enkelt iallefall ;) Har sett av andre tråder at noen ikke tester positivt i det heletatt, selv om de er gravide, andre tester positivt etter hele 7 uker... så det er nok individuelt. Forrige gang jeg var gravid testet jeg negativt først - men husker ikke hvor langt jeg var på vei da den ble positiv... (snart 6 år siden og vanskelig å huske...) Denne gangen greier jeg ikke å la være å teste... blir dyrt etterhvert ;) I morgen er det 19 dager siden jeg og samboeren hadde ubeskyttet sex og CB testen sier at det er tidligste tidspunkt man skal teste på om man har uregelmessig mens.... så da prøver jeg igjen... om den ikke er positiv da skal jeg vente en uke før jeg tester igjen. Blir helt skrullete og tenker kun på graviditet ;)

Masse lykke til deg Martemor!!!

Annonse

Jeg har sagt til meg selv at jeg venter til helgen- så tester jeg da:) Er jo så nysgjerrig at jeg holder på å dø da.. Hvis ikke er det bare å håpe på at jeg får noen svar til legen! Blir jeg *plutselig* gravid kan du stole på at jeg roper det ut her på bim:))

Lykke til!!

Hei Marte

Jeg testet ikke positivt med min forrige før det hadde gått to uker over IKM. Så ikke fortvil. Noen av oss får det hormonet litt senere. Jeg tror jeg er gravid nå, så har prøvd å testet meg. Har IKM i helgen, men testen var negativ. Leser jo at andre tester før IKM

Og til hovedinnleggger!

Jeg har VEEEELIG uregelmessig mens, men håper at jeg også er gravid nå. Har MASSE symptom, så krysser fingre. Kan gå måneder mellom hver gang.

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...