Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har også PCOS, og fikk det påvist for mange år siden. Fikk samtidig beskjed om at det ville bli vanskelig å få barn i fremtiden. Allikevel ble jeg gravid helt uventet for noen år tilbake, og fødte en velskapt jente. Har nå prøvd i et år på nummer to, men uten resultater. Har uregelmessige sykluser på opptil 100 dager. Fikk en dobbel pergotime kur av gyn, og masse blodprøver ble tatt gjennom hele perioden. De viste ingen EL. Så tilslutt ble jeg anbefalt å prøve akupunktur, og det skulle bare to behandlinger til før EL-testen viste positivt på dag 61 i syklusen. Ikke nok med det, i dag viste det seg et stort blått kryss på grtesten!! Enda veldig tidlig, men jeg håper at alt går bra. Uansett, så har akupunkturen gjort at jeg har klart å få EL.

Anbefaler akupunktur som et forsøk til alle dere andre der ute med pco/pcos. Har også hørt at fotsoneterapi har gitt gode resultater. Lykke til videre alle sammen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9021310-kj%C3%A6re-meds%C3%B8stre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som meg........men jeg er ikke gravid enda da.....

bruker provera nå,så da blir denne syklusen(hvis man kan kalle det for noe..) 100 dager.+/-

skal starte på pergo etter det.

Håper at resultatet blir bra!

Gratulerer iallefall,og lykke til!!!

Gratulerer så mye!

Alltid inspirenede å høre om medsøstre som får det til!! Jeg var heldig å fikk til nummer en på første forsøk - prøver nå på nummer to som viser seg å være vanskeligere. Etter innlegget ditt så tror jeg sannelig jeg skal forsøke meg på akupunktur, har blitt anbefalt det tidligere - men følte at innlegget ditt gav meg et ekstra dytt!!!

Masse lykke til i svangerskapet!

Annonse

Hei SnoopyMamma!

Jeg har i dag bestilt time til akupunktur!!! Motet er kommet tilbake og takk for det, SnoopyMamma.

Vi har prøvd ett års tid nå, har hatt min andre pergokur, men ingenting funker. Jeg krysser fingre for at akupunktur kan hjelpe.

Du får ha masse lykke til med graviditeten og krysser igjen fingre for at alt går bra med deg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...