Gå til innhold

Gravid i Madrid?

Noruega

Anbefalte innlegg

Heisann,

Dette ser ut som en interessant side. jeg er gravid i 18 uke. Bor og jobber i Madrid og regner med aa foede og bo her i etterkant ogsaa. Foerstegangsfoedende og verken jeg eller samboeren min kjenner noen som er gravide eller har smaabarn i Madrid. Saa om det er noen som leser dette og som er litt i samme situasjon saa hadde det kanskje vaert hyggelig aa moetes og bli kjent!

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg er ny paa denne sida og aner ikke hvordan jeg sender en "pm":-)

men det hadde vaert kosli aa moetes og faa hoere litt om hvordan "ting fungerer her nede"; alt fra byrakrati til praktiske ting og litt hva man kan forvente seg.

Jeg bor i sentrum (mellom Calle Huertas og Museo de Prado).

:-)

Annonse

heisann,

saa mange norske modre i madrid...! Jeg har en sonn paa nesten 2 og er naa 21 uker paa vei med en liten pike, hyggelig aa motes. Jeg fodte paa San Jose i avd Cartagena, men tar gjenre imot erfaringer fra andre som fodte paa andre klinikker. Har bodd her nede siden 2000 og fortsetter med det.

klem Agnethe

• 2 måneder senere...

Heisann mamasita!

Jeg var inne paa denne siden for 2,5 mnd siden....saa jeg er ikke her veldig ofte. Har vaert mye borte fra Madrid, men gikk inn paa denne siden igjen i dag.... Det hadde vaert hyggelig aa moetes en dag - og dele litt historier om hvordan det er aa vaere smaabarnsforeldre i Madrid (eller...jeg har ikke peil....men jeg hoerer gjerne andres historier og gode raad:-))

Jeg er 30 uker paa vei naa... og drar til Norge for aa foede om en mnd, men kommer tilbake til Madrid rett etterpaa.

Gi en lyd - sa kan vi moetes for en tapas eller alkoholfri oel:-)

Noruega

Heisann Agnethe,

Jeg var inne paa denne siden for 2,5 mnd siden....saa jeg er ikke her veldig ofte. Har vaert mye borte fra Madrid, men gikk inn paa denne siden igjen i dag.... Det hadde vaert hyggelig aa moetes en dag - og dele litt historier om hvordan det er aa vaere smaabarnsforeldre i Madrid (eller...jeg har ikke peil....men jeg hoerer gjerne andres historier og gode raad:-))

Jeg er 30 uker paa vei naa... og drar til Norge for aa foede om en mnd, men kommer tilbake til Madrid rett etterpaa.

Gi en lyd - sa kan vi moetes for en tapas eller alkoholfri oel:-)

Noruega

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...