Gå til innhold

Noen fra Mo i Rana her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe :) Ja, jeg gjør det, andre året.. håper bare at jeg skal komme meg gjennom tredjeåret også! Gikk du på kongsvg. duda eller? hehe

Skrevet

eg e 15 uker;)håper du og andre blir med enten på onsdag. artig og treffe flere gravide ranværinger

Skrevet

Ikke sei hehe.. fikk du nå mistanke eller?

Eg lik ikke å ikke vær anonym længre :/

Skrevet

hehe, når og hvor på onsdag da snømann? :) Blir spennende å møte noen andre gravide!

Skrevet

hehe, neida, gjor nok ikke det :P men eg tenk så det knak! Gjør du ikke? hmmh.. mange som veit at du ska ha bebis? : p

Skrevet

Jepps, alle som kjenn oss :)

Og siden det e nummer to og eg har stor bollemage allerede e det ikke så lætt å skjul :)

Skrevet

Haha, nei det e vel sant : p har ikke fått mage enda eg, men det kjem vel tidsnok! ska du på babettes på onsdag duda, vess det va da det va snakk om å møtes.. : P

Skrevet

Eg vil òg vær me.......ifra neste mnd...........;)

Skrevet

og eg veit ikke kem nån av dokk e................................... FarrisBris kor gammel e din første? :)

Skrevet

Nei, min kjære har bursdag så får andre ting å ta meg til :)

Får ta det en anna gang..

Skrevet

hehe, ja hadd vært arti å kun ha møttes etterkvær, eg syns eegentli det e litt tili enno, menmen:P hemmelig gravid, kor gammel e du?

Skrevet

Bi tre år tell høsten.. gammel e du hemmelig gravid ? :)

Skrevet

Tidlig i 30 åra, så e nok litt eldre enn dokk andre......men ung te sinns! ;)

Skrevet

babettes kl sju..håper dere har anledning;)

Skrevet

jepp, så sant så sant :)

Skrevet

okeei : ) det tror jeg skal gå fint. Hvordan vet jeg hvem du er da : P? hehe!

Skrevet

Enig med dokk der : ) E det din første, hemmelig gravid?

Skrevet

lura no berre på om du "hemmelig gravid" e med på onsdag;)

Skrevet

Nei, men e med om en mnds tid kanskje... E så kort på vei enno at det e bærre eg og gubben som veit....

Skrevet

Snømann, hvordan vet jeg hvem du er? :) hihi

Skrevet

hmm...ja...sitter med andre gravide som det synes på;)men har mørkt, halvlangt hår..ikke så høy..hvordan kan jeg kjenne deg igjen?

Skrevet

Jeg har lyst, ganske langt hår.. er vel heller ikke så veldig høy : ) Grugleder meg faktisk litt jeg! : p Vet du om det er mange som skal? hihi

Skrevet

hold tel på 2 trimester men må jo inn hit å hels på :-)

e fra mo men bor i tr.heim. Har ei jenta på straks 1 år fra før å vent no en gutt i september.

Født i 82 å bodd mestpartn av livet mitt på Ytteren, men fløtta tel Selfors da eg va 16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...