Gå til innhold

Noen fra Mo i Rana her?


snømann

Anbefalte innlegg

Hei.

håper det er noen som har lyst, tid og anledning til å treffes på babettes den 25.april kl 1900. Hadde vært koselig å treffe andre gravide ranværinger. Er du med?så gi beskjed...så skal jeg bestille bord;)

Katrin Holm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe er ikkke fra mo men venter barn me en kar fra mo ;) som bor med meg i trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men har kommet så kort at jeg ønsker ikke å "vise" meg for noen enda! Kanskje om en mnd eller 2? =0)

Hvor langt er du på vei? Har akkurat testa positivt, så er bare 4 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 14 uker på vei. lykketil videre i svangerskapet;)spent på om jeg kjenner denne movæåringen du er sammen med:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg og "To tætte rætt og slætt" (eller no sånt) er ike samme person. Jeg bor og kommer fra Mo... =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig glad da jeg så dette innlegget! Både er fra og bor på Mo, så det hadde vært kjempefint å bli kjent med noen andre gravide her i området : ) Jeg er ikke så langt på vei da, bare 8 uker, men det hadde vært morsomt å kunne treffes uansett : ) Hvor gamle er dere, snømann og hemmelig gravid ? Jeg er 18, og gravid for første gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei nå skal jeg være litt ekkel og si at det vil jeg holde hemmelig :X enn så lenge iallefall :P er liksom ikke så mange som vet at jeg er gravid osv, så vil ikke avsløre meg før nyheten er "ute". Er du fra mo duda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, okei! Langt på vei? Går du skole eller noe slikt? : ) Morsomt at det er flere fra mo på min alder ca som skal ha baby..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neei, er ikke det.. ble faktisk slutt i fjor sommer/høst, og etter det har det vært mye fram og tilbake. For et par måneder siden bestemte vi oss helt og fullt for at nå er det slutt, vi skal bare være venner...men vi har vel kanskje vært litt gode venner kan du si! hehe :P hva jobber du med da? lurer fælt på om jeg vet hvem du er.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid det funker.. men veldig bra at dere kan være venner da!!

Jobber med data jeg.. Går du skole? Gir opp anonymen min jeg da... siden jeg dreit meg ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...