Gå til innhold

Tikk takk tikk takk - bare et lite hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda. Klokka tikker og går men blir jeg noe klokere? Neida. Ikm var helga som var (fremdeles vet jeg ikke hvordan syklusen min er etter p-pillene så for den del,,,,,,,,), men negative gravitester og noe rart i magen er det altså,,, Jeg hadde jo et håp om at jeg var gravid siden magen begynte å oppføre seg så rart, men det kan jo være allverdens andre ting enn det også. Har gitt meg selv en frist på 14 dager nå og DET er lenge å vente, hvis ikke det er noen tante her da og jeg ikke tester positivt så ringer jeg jammen meg legen og går dit frivillig.

Så nå er kunsten å ta en dag av gangen for å se om tanta kommer innom, skal iallefall ikke teste før om en uke. Men så er det et faktum at jeg kan være gravid selv om jeg ikke får positivt resultat på tester, men som den pysa jeg er drar jeg ikke til legen nå for å ta en blodprøve som forteller meg at jeg alldeles ikke er gravid. Hater legen min også så jeg går ikke dit før jeg virkelig må. Så tenker jeg at hvis jeg ikke er gravid, hva i helsike er det som feiler magen min da???? Hehe ser for meg en eventuell sykehusinnleggelse her og DET har jeg ikke nerver til.

Og hvis noe er galt inni der, er det smart å vente med å dra til lege da?? Nikks.

Har en idé om at tanta kommer en uke forsinket så i løpet av førstkommende helg blir jeg kanskje litt klokere. For nå vil jeg egentlig at tanta skal komme, så er iallefall den saken bekreftet.

Flere som har et hjertesukk eller to å dele?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...