Gå til innhold

Uteblitt mens og kvalme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på dag 38 etter siste mens første dag, og begynner å lure på om jeg kan være gravid. Har ikke tatt test enda, men har kjent noen symptomer som kvalme (Men ikke på oppkaststadiet), puppene har vokst litt og er litt ømme osv.. Lurer på hvordan andre fikk en liten anelse om at de kan være gravid..?

Er fortiden på en reisejobb, så får antagligvis ikke tatt graviditetstest før 3 mai, om ikke mensen er komt til den tid. Håper noen vil dele sine erfaringer med lille meg:)

Skrevet

Det er faktisk bedre å ta en test enn å spørre her, vi kan jo ikke vite om du er gravid eller ikke (og hav vi gjetter oss til er vel ikke så interessant, eler???)

Jeg tror faktisk ikke verken du eller jeg eller noen andre er gravide før testen blir pos.

Skrevet

Hei niem

synes anonym svarte deg unødvendig krasst - og vil bare sende deg en liten oppmuntring. Jeg er også i tvil om jeg er gravid - håper selvsagt veldig. Masse symptomer: oppblåst mage, ømme pupper, kvalme, sulten, svært trøtt, veldig fort andpusten og sliten.... Kanskje alt er bare innbilning for jeg har ikke testet positivt ennå... Lev som om du er gravid, og gled deg til du skal ta testen! Lykke til!! ;)

Skrevet

Takk for fint svar, følte meg litt dum etter å ha lest det første svaret. Men har aldri vert med på dette før, og er nyskjerrig.. Jeg også håper veldig på et positivt prøveresultat, men må bare smøre meg med tålmodighet siden jeg er bortreist på jobb :( hehe.. Igjen tusen takk, og lykke til!!

Skrevet

Du er ikke den eneste niem, jeg er på dag 40.... Negativ test senest på mandag, men kjenner symptomene, å jeg vil helst sove hele tiden.... Så jeg har bedt om time hos legen for å finne ut av hva det kan være.... Men inntil videre så er jeg like usikker som deg!!!

Lykke til da, og håper det er en liten spire som sitter fast hos deg =)

Skrevet

Ja dersom jeg tester negativt når jeg kommer hjem fra denne jobbturen, blir det rake veien til legen for å finne ut av dette. Har hørt at folk kan ha negative tester langt ut i svangerskapet og alikevel føde friske barn :)

Lykke til du også, skal krysse fingrene!:)

Skrevet

Jeg var på legevakten i går pga. magesmerter, å der fikk jeg avklart at jeg ikke er gravid ;) Men jeg tror det er like greit foreløpig, håper bare sambo blir veldig klar snart! =)

Skrevet

Okei.. Lykke til uansett:)

Skrevet

Takk takk, å lykke til til deg også!!! =) Håper virkelig det er en spire!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...