Gå til innhold

temping?

Anbefalte innlegg

Temper dere? Jeg har ikke prøvd det hittil, og lurer på om det er viktig og hvordan dere gjør det. Jeg har så langt hatt regelmessig syklus på 28 dager, men etter SA i feb. er det ikke godt å si ennå om det fortsetter. (IKM fre 20.04) Hvis man har regelmessig mens er det da en "garanti" for regelmessig EL 14 før IKM? Eller er dette svært individuelt? Har dere som temper fått noen overraskelser her? Jeg lurer på om jeg kommer til å bli smårar av å være så opphengt i dette prosjektet med å få en unge at jeg ikke har godt av å begynne å tempe:-) Men ønsker samtidig å gjøre alt for å øke sjansen for å bli gravid. Er takknemlig for tips/erfaringer/råd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9020210-temping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hit!

Jeg har tempet i 7 pp nå og tror egentlig ikke at det stresser meg særlig i dette prosjektet, men det tror jeg er veldig individuelt. En fordel med tempingen er at jeg får bekreftet at jeg har hatt el. Dette har vært ganske greit et par pp når jeg ikke har fått helt positive eltester. En annen fordel er at jeg enkelte pp ser helt klart hvilken vei det bærer ved at tempene synker fra dag 10-12 dpo, og slipper da å bygge opp de helt store forventningene. På den annen side blir jo forventningene desto større dersom tempene stiger mot ikm. Jeg har mer enn en gang blitt lurt av det, men får jo dempet forventningene dersom jeg tar en test...

Jeg har funnet mye nyttig informasjon om temping på www.pernille.info. Jeg registrerer også tempene på www.fertilityfriend.com, noe jeg synes har vært et nyttig verktøy i denne sammenheng.

Lykke til videre, uansett og du begynner å tempe eller ikke!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9020210-temping/#findComment-9020869
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...