5eller6 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 kan du se når jeg blir gravid? kjønn? har en gutt fra før.... fødft 080683 klem
Håperjo Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Har sett litt på deg nå. Du skriver lite tekst, om du skjønner, men jeg skal prøve likevel. Er gutten din liten? Føler det. Jeg er usikker på om du prøver nå. Jeg ser du gjerne vil ha flere barn, at du er litt "utålmodig". Jeg tror ca. oktober er en viktig måned. Men jeg får ikke opp hvorfor. Skulle likt å vite når gutten din er født, men ettersom jeg ikke vet det- så tror jeg du blir gravid da eller at du får et oktoberbarn når du blir gravid. Kjønn ser jeg ikke klart dessverre. Men føler trolig at det blir en gutt til. Riktig lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!
5eller6 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 ja, gutten min er bare tre mnd. så han er enda bare en baby:), og vil ha fler barn, hadde det skjedd hadde jeg vært overlykkelig:) mye mulig at vi venter litt med å prøve da eller at det tar litt tid(det gjorde det med gutten vår) takk for svar klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå