Gå til innhold

Til de som måtte huske meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle superdamer her inne - beklager at det har vært tørke fra min side i laaaang tid nå, men sykdom i nær familie og stress på jobb har holdt meg borte - og vil muligens fortsatt holde meg borte herfra. Men - det har ikke skjedd så mye her heller siden siste supertidlige SA - annet enn en våpenopprustning av dimensjoner ;-) Nå tar jeg Pergo, går til akupunktur og bruker ProgestaCare - så dette våpenkappløpet skal jeg vinne!

Ellers nærmer IVF-tiden seg for meg, endelig etter laaaang venting på det offentlige...

Lykke til med prøving alle sammen - og nyt våren imellom slagene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Deg er det lenge siden jeg har hørt noe fra. Velkommen tilbake. Jeg håper du har tid til å stikke innom her en gang i mellom. Det høres ut som om du er godt rustet i kampen om gullegget. Håper virkelig dere kommer i boks før dere starter med ivf. Du klarer kanskje å slappe litt mer av når du vet at dere snart får hjelp.

Jeg har kommet til 20.pp nå og har ikke helt gitt opp enda. Kjenner at det begynner å røyne på. Vi kommer ikke til å gå videre med ivf siden vi allerede har 2 barn. Får vi det ikke til på naturmetoden får vi klare oss uten nr 3. Jeg har ikm om et par dager og som vanlig venter jeg i spenning på om vi har truffet gullegget.

klem fra

Skrevet

Lykke til videre!

Høres ut som du er godt forberedt iallefall:-))

Skrevet

Husker deg godt :-) Koselig å høre nytt fra deg! Så leit at du opplever både sykdom og stress - uf, det er vist ikek de beste betingelsene for å bli gravid, men det er jo positivt at du får både pergo og akupunktur - det skal nok lykkes snart igjen :-) Lykke til! Håper også situasjonen ellers blir bedre for deg etter hvert.

Skrevet

Hei på deg Madame,jeg husker deg godt jeg :o).

Ser du skriver at du nærmer deg ivf karusellen.I så fall håper jeg du stikker innom på assistert befruktning også,er mange koselige jenter der også.

Jeg driver også med ivf,skal ringe inn mens til uka så er vi i gang med forsøk.Vårt første forsøk ble avbrutt pga feildosering av medisiner,så det blir derfor ikke medregnet i våre tre.Heldigvis !Vente tiden kan føles lang,derfor håper jeg du straks er i gang også.

Lykke til ! :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei så koselig at dere husker meg!!!

Pga 180% jobb og plass i åpent landskap blir det dessverre lite bimming for tiden, men jeg har smuglest litt innimellom - og ser at du, kjære Nungo, har skutt blink!!! Jeg ble skikkelig rørt - dette unner jeg deg! Og så håper jeg at du, Vilsågjerne, får full klaff på ivf!!! Martine68 - hva skjer'a, Baghera? Var det gullegget? Krysser fingre, tær og eggledere (det siste er kanskje ikke så lurt :-) for deres nr. 3. Evigoptimist - med det nicket kan det bare gå veien!!!

Her har ting begynt å bli litt bedre - vi har håp når det gjelder sykdommen - og jeg har sagt opp jobben! Sykt nok så tror jeg at det kanskje fører til at vi ENDELIG får til en ordentlig graviditet, ikke bare kjemiske som det har vært før. Grunnen til dette er enkel: Hvis du står og venter på bussen og den ikke kommer, er det bare å tenne en røyk, så er den der umiddelbart - og hvis du venter på barn og de ikke kommer, er det bare å sørge for at du står der uten fast jobb :-)

Veeel - blant de mange rare strategiene jeg har hørt om i løpet av mine snart 3 år med prøving og feiling kan ikke den være den verste...

Stor helgeklem til alle bimmere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...