Gå til innhold

Jeg synes Lioevr fortjener enda mer godrord og tanker jeg: opprop!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Lioevr...

Er bare innom og titter og leser før jeg sniker meg tilbake til snart klar forumet. Men leste innlegget ditt og all støtten du får her og sitter helt oppløst i tårer...

Masse gode tanker og lykke til på deres vei. Måtte det virkelig bli litt rettferdighet i verden....

Klem

har tenkte på deg og vet hvordan du har det. Etter 7 SA må du nå få skikkelig utredning. Det håper jeg virkelig! Lykke til snuppa.

Håper du har mange rundt deg som støtter deg og er der for deg nå.

Klem

Annonse

åååh jenter.

så sinnsykt rørt jeg blei nå *tårene triller her*

Dette var en helt utrolig god start på morgenen :)

*klemme dere alle sammen*

Har det litt bedre i dag, smertene er borte og skal til legen nå kl 10.

Men har vært et helvette de to siste dagene. Har ikke hatt så vondt før tror jeg :(

Fikk noen utrolige kramper i går også, og ut kom en bløtlagt sviskelignende ting. Alt hang sammen. Blei så kvalm at jeg spøy i vasken.

Så har vært tungt (er det fremdeles da) men har klart å få gråte ut og virkelig bare være trist denne gangen. Hjalp godt å slippe å jobbe (fikk endelig sykemelding)

Så skal jeg på Ullevål når blødningene har tatt slutt. Skal ta en vanntest?!?

Sprøyter visst vann inn i livmoråpningen for å kunne på en eller annen måte sjekke slimhinnene mine bedre. Det var ifølge sykehuset det absolutt siste vi kunne sjekke.

Vi har også snakket om å ta en liten pause i prøvingen, men kjenner jeg meg selv rett så blir det alikevel fullt kjør når el nærmer seg. Klarer jo ikke å holde oss unna (var jo egentlig pause denne mnd) men avventer råd fra lege først.

Vel, dere får krysse fingrene for meg. Håper legen kommer opp med noe smart.

Prøvde å få sendt deg en pm femina, men gikk ikke når du ikke hadde profil. Ville bare takke deg for denne tråden :)

Annonse

Kjempetrist.... Det er ikke noe annet å si enn at dette er urettferdig... Håper du tar vare på deg selv og er sykemeldt så lenge du kjenner du trenger det.

Mange varme tanker til deg Lioevr, du er tøff som et uvær!

Bra tiltak Femina!!!!

Liover får all støtte og trøst hun vil ha av meg!!!!!!!!!!!

Synes det er så horibelt det som har skjedd med henne.

Sagt det før og sier det igjen - jeg synes det var fælt nok med en gang og håper ikke det skjer igjen. Kan ikke tenke meg hvordan det er å miste 7!!!!! ganger!!!!!!!!!!!!!

Stoooooooooooooooooooooooooooor klem

Hei vennen.

Leste tråden din om at det gikk galt igjen.

-måtte bare logge av, nytter ikke å skrive noe fornuftig når jeg bare ville gråte på dine vegne. Tårene sved i øynene!

Stakkars liten, håper dere er flinke til ta vare på hverandre (denne gangen også)..

Har ikke ord, vil bare sende en STOOOOOR klem!

Håper at dere lykkes SNAREST og at det neste gang går bra!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...