Gå til innhold

Jeg synes Lioevr fortjener enda mer godrord og tanker jeg: opprop!!!

Anbefalte innlegg

Ble helt lamslaatt av nyheten din og vil bare si at jeg haaper du faar all troest du trenger naa, og jeg oppfordrer alle til aa si noe fint til deg i dag, eller i morgen, eller dagen etter eller hver dag...opprop damer!! Vi maa vaere der for de som trenger det mest....eller fortjener det mest, selv om vi selvsagt er mest opptatt av vaar egen navle(streng).

Jeg synes du er utrolig "brave" (modig blir for daarlig ord) og at du har vaert saaaaaaa tapper (DET er ordet!) gjennom en lang tid naa, det er ingen mening med at dette skal ramme deg. Og husk at det er nettopp det det gjoer, det RAMMER deg, det er ikke DU som gjoer noe her, dette er hendelser som SKJER deg, ikke noe du kan for eller kunne gjort noe fra eller til med.

Maatte det for all del bli en tidlig 2008spire paa deg, og maatte du foerst faa den hjelpen du trenger naa, baade faglig og annet.

Mange lange troesteklemmer fra jungelen, vi har apeflagget paa halv stang for spiren din (baade mann og snart 3aaring er behoering informert om hvorfor og at om noen roerer flagget,saa DREPER jeg dem), og saa hever vi det om noen dager da vi vet at sterke kvinner ALLTID reiser seg (selv om det gjoer vondt i alle knokene naa)

Jungelbroel og mange klemmer fra oss paa andre siden...

Fortsetter under...

*Sender mange gode tanker til Lioevr* Ble så lei meg da jeg så tråden din her om dagen, men fikk ikke skrevet noe da.

Har tenkt mye på hvor uflaks noen skal ha det...det er skikkelig urettferdig. Vi får satse på at 2008 blir et veldig godt år for baby Lioevr.

Annonse

Signerer denne jeg også! Ønsker deg og mannen din alt godt fremover og at dere kan få en forklaring på dette slik at dere slipper å oppleve det igjen.

Jeg beundrer deg for styrken din og tapperheten!

Skal tenke på deg og krysse alt for at det ordner seg slik at dere får en miniLioevr så fort som mulig!

klem fra

Jeg signerer her også jeg! Du er en sterk og flott kvinne!! Har lest mange av innleggene dine og du er alltid så positiv! Håper du ikke mister motet i denne vanskelige tiden.

Sender degb mange varme klemmer !!

Stå på!!

Klemmer fra meg

Ord blir så fattige - nå må du stå på og kreve den hjelpen du har krav på. Kan ikke skjønne at du ikke har blitt fanget og og tibudt alle mulige former for hjelp. Blir nesten flau av å jobbe i helsevesenet.

Til deg og din kjære: Vær tapre og gode mot hverandre!

Mange gode og varme klemmer

VERDEN ER IKKE RETTFERDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikke ord for det dere opplever......

Lov meg at du ikke forlater legen din før det ligger en henvisning eller time til en gynekolog på bordet. Dette må de ta alvorlig!!!!!!!!!!!!!!

Håper dere kan finne trøsten i hverandre. Snufs* kjenner jeg er helt på gråten.

Beste ønsker fra en venn

Annonse

Signerer denne jeg også...

Sender deg mange gode tanker Lioevr, m ønske om at en 2008 spire skal klore seg fast hos dere :) Må bare si at du er en kjempetapper jente som har fått mange utfordringer og motgang, men som likevel står på...D står respekt av deg, d skal du vite...

Lioevr, det MÅ lykkes for deg, og dere MÅ få hjelp av legene. Jeg er imponert over at det i det hele tatt er mulig å være så positiv etter så mange tilbakeslag. En gang må lykken snu, og det er på tide den gjør det for deg.

Stooor klem fra

Vil bare gi deg en kjempestor klem. Mangler ord i denne situasjonen. Bare vit at vi er mange som føler med dere og tenker masse på deg og dine nå..

*Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...