PintSizedDictator Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 E det avtalt ny tid? E ikke så mye på nett lenger fordi min egen maskin røk:P Regner med å få beskjed av deg bobobaby om dere kommer frem til noe og eg ikke skriver meg opp her inne;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 nei er ikke satt opp noe nytt, men kanskje på tide å gjøre det snart? ja jeg sms'er deg om jeg ser du ikke har skrevet deg opp på noe. he he... slipper ikke unna så lett.
PintSizedDictator Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 hehe tenkte meg det ja;) Ååå det e ett eller annet i veien med maskinen min...den driver å "fryser" med jevne mellomrom. Ett eller annet som holder på å ryke inni der... så nå må eg finne ut hva eg skal ta vare på av ting og tang så Ørjan kan fikse.. *sukk* Og hurra forresten, for eg fikk engangsstønaden min i dag...wohooo skal ned å bestille vogn nå
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 ååå jeg vil også ha engangsstønad. vil shoppe babyting. men i lengen er det vel bedre med foreldrepenger så jeg får inn penger når jeg er i permisjon.
PintSizedDictator Skrevet 19. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2007 Fikk tips om at det var mer gunstig for meg å ta engangsstønaden;) Så nå e vognen kjøpt og bestilt...kommer i slutten av mai:D Nå gleder eg meg skikkelig til babyen kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå