Gå til innhold

Når begynne med trehjul-sykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det litt tidlig denne sommeren når han er 1,5 år nå? Jeg aner ikke:)

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe trehjulsykkel til vår gutt. Han er 1,5 år nå. Om det ikke går så bra så får han ha den til neste år da...

Skrevet

De klarer ikke bruke den før de er ca 3 år!

Skrevet

når de er tre kan de jo bruke tohjuling med støttehjul

Skrevet

tror du nok tar litt feil der gitt Nicoline.....ungene i barnehagen som nærmer seg 2 år sykler som bare det iallefall..;) ville kjøpt jeg..men kjøp en som ikke er så alt for høy..for i starten liker du å skubbe fremover med beina..;)

Skrevet

Vi har tenkt å prøve nå.. snart 20 mnd :)

Skrevet

jeg hadde kjøpt,jeg. Vår gutt på 20 mnd sykler på trehjul-sykkel som bare det,han. trenger ikke å kjøpe den største du finner,da.

Skrevet

Snuppa vår fikk da hun var 15 mnd gammel, men vi kjøpte en slik med foreldrespake (slik vi kan dytte og styre sykkelen), bøyle og sele på. Nå er hun 20 mnd gammel og når akkurat fram til pedalene så i løpet av sommeren tror jeg nok hun kommer til å sykle selv.

Skrevet

Hvilket merke sykkkel er det dere ha Apa Kabar? ?

Jeg tenker også å kjøpe en sånn type sykkel. Greit å slippe å bøye seg ned for å sku dem bortover veien ;P

Skrevet

Steer and Grow Trike heter sykkelen. Merket er Ofrat. Vi kjøpte den på Yes! lekebutikken. Den er beregnet for barn fra 12 mnd til 4 år står det.

Skrevet

Vi har ei på 15mnd, og hun har en trehjul sykkel, hun kan jo ikke sykle, men går av og på den og kan sitte på den og skyve seg fremover med bena...Hun her har veldig morro av den ihvertfall=)

Skrevet

Takk for det, Apa Kabar? :) Da tar jeg turen til Yes! i morgen!

Skrevet

Vesla vår har fått trehjulssykkel av bestemor, men den er så aaaltfor stor. Hun blir 2 år i sommer, men mangler sikkert 5 cm for å nå ned til pedalene nå. Tror ikke den kommer til å passe før til neste sommer igjen. Og bestemor kommer til å bli dødelig fornærma hvis vi kjøper en ny og mindre... (den hun har kjøpt er veldig fin da, og skikkelig kvalitet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...