Gå til innhold

Tidlig UL fastsettelse av termin


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tidlig UL på fredag, og lurer på med hvor stor sikkerhet legen kan fastsette terminen på denne? Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL i uke 7, visste nesten nøyaktig når unfangelsen var skjedd siden denne ikke er hjemmelaga, og fikk på UL beskjed om DAGEN de mente jeg var blitt gravid. Dermed var det en enkel sak å finne terminen også. Så tidlig er det visst enkelt fordi de vokser så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde innvendig ul på mandag og da sa legen at termin ble 2.12, og mens termin min var 3.12 det bare poppet opp på skjermen hans etter at han hadde målt den lille til å være 11mm...

men hva den ordinære ul kommer til å vise kommer jeg til å få greie på i slutten av juni...

jeg var 7+2 på mandag, men etter lege besøket var jeg 7+3 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg var på ul i uke 13 for fastsettelse av termin. når jeg så kom på ordinær ul i uke 18 ble terminen bare flyttet en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i uke 10 og han sa termin var 1 dag ifra det jeg selv hadde beregnet mtp mens. Han sa også at denne terminen antakeligvis ikke kom til å endre seg noe på ordinær ultralyd, da alt passet med str. på spiren og dato jeg hadde oppgitt for siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de måler fra hodet til rumpa på ungen. . . slik finner de termin. er veldig sikkert men er derfor som regel alle skal ha ordinør Ul fra uke 17-19 for da er fostrene hos alle samme størrelse slik at en kan få det enda bedre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...