Synnøve_Solbakken Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Emira var ikke fint, minte med om de arabiske emirater. Mira er ok.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 hunden min heter Mira og det er visst et veldig vanlig hundenavn i norge. er dere av en annen opprinnelse så kan jeg forstå valget, det betyr vel "prinsesse" el.lign? emira høres ut som kona til emiren, dette ville jeg sjekket..
Vannmann35 Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Emira(tene) - nei huff! Mira er flott, men det er et veldig vanlig hundenavn bare så det er sagt. Kjenner selv en gordon setter som heter Mira.
Turid Laila Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Emira minner meg om en ufordragelig jente jeg hadde i klassen på ungdomsskolen. Hun het Emira og broren het Emir, de var fra bosnia, og som sagt helt ufordragelige! Mira minner om den udugelige Mira Craig eller en hund, så ville ikke gått for noen av de!
Gjest Skrevet 19. april 2007 #9 Skrevet 19. april 2007 Liker guttenavnet Emir, men.. Amira er nydelig til jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå