Gå til innhold

mistet igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat kommet fra jordmor. fant ikke noe hjertelyd. uff dette er tøft.. mistet jo i slutten januar også, da var jeg 12 uker på vei.

var vel ca 8 uker på vei nå..fikk beskjed om og vente noen mnd før vi pøver igjen. håper virkelig det er min tur neste gang

Skrevet

uff da, så trist:( Mistet selv i begynnelsen av januar og da var jeg 13 uker på vei, er nå 9 uker på vei og ganske nervøs. Men huff så trist. Vet akkurat hvordan du har det og det er en forferdelig følelse.

Håper virkelig det går neste gang, det fortjener du, Er forferdelig å miste et barn og vite at det ikke er noe du kunne ha gjort. Huff beklager så mye og håper det går greit med deg. Si ifra hvis du trenger noen å snakke med. Tenker på deg.

Skrevet

hei vicmal. takk for gode ord. ja dette er virkelig tøft. gruer meg og gå gjennom dette engang til..

Skrevet

Uff så trist! Kanskje jeg gikk glipp av noe her, men fikk du bekreftet abort bare pga at hun ikke fant hjertelyd? Det er jo veldig tidlig å høre dette i uke 8, er det ikke?

Klem

Skrevet

hvordan vet du at du har mistet bare for at jm ikke fant fosterlyd? Var det u-lyd da eller? innvendig? Dersom du er åtte uker på vei og dem ikke fant foserlyd utenpå er ikke det så rart igrunn... Har iallfall aldrig hørt om å finned en så tidlig...

bare prøver å tenke positivt jeg da, men du vet vel best selv...

uansett, lykke til videre....!

Skrevet

det tidligste jeg har hørt noen har finni den utenpå er i uke 12 og da var det flaks!

Skrevet

hei

Det var trist, men er du sikker at du har mistet har du hatt blødning?

jeg er i uke 8 selv var på ultralyd i dag for å skjekke at alt var i orden, jeg så hjerte men jeg hørte ikke noe hjerte lyd det var fortidlig å høre utvendig ennå.

Ønsker deg lykke til... er det noe må du bare sende post

Skrevet

nei og nei "en liten en"...!! Föler virkelig med deg! :-( Háper virkelig en spire sitter snart og at den SITTER i ni mnder! Dette er sá urettferdig!

stor trösteklem til deg

Anita

Skrevet

hei alle sammen. takk for gode ord, det varmer. jm fant ikke noe hjerte på innvendig ul. kommet fra utskrapning i dag. tøffere enn jeg trodde og gå gjennom det her igjen.. ja håper virkelig den sitter neste gang. får bruke sommeren slik at kroppen kommer tilbake til det normale. har jo gjennomgått 2 ma på kort tid

Skrevet

uff, føler med deg......!!

Skrevet

uff... ta vare pá deg selv vennen...! háper du fár en spire som sitter sá snart kroppen er klar igjen...!

kos

Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...