Gå til innhold

Til dere som jobber som ped. i bhg.

Anbefalte innlegg

Dere må da ha vært forberedt på masete foreldre og masse problemer da dere søkte jobb i bhg? Dere trodde vel ikke at å jobbe i bhg med over titals barn, vil være barnemat? Hva tenkte dere på da dere søkte jobb i bhg? Søte barn, samarbeidsvillige foreldrer...e.l.? Tenkte dere på i det hele tatt at foreldrer faktisk kan mase, og at det ikke vil gå en dag uten at det blir kaos, eller klær som forsvinner? Og når det gjelder foreldrer som maser, kanskje dem har en grunn til det? Hva med å ta hensyn til det?

Dere er utdannet til å tenke det beste for barna, men vi som foreldrer kommer det som noe helt naturlig. Jeg er så dritlei av ped. ledere som har jobbet så mange år i bhg, som ikke takler stressen og masingen det følger med på jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9018404-til-dere-som-jobber-som-ped-i-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Ute etter å provosere skjønner jeg. Men jeg gir deg et par kommentarer:

-JA, som ped.leder forventer jeg faktisk at foreldrene er samarbeidsvillige. Det må faktisk være det minste vi kan forvente. Akkurat som de må kunne forvente at personalet er samarbeidsvillige.

-De fleste foreldre maser IKKE.

-Det går faktisk mange dager UTEN at klær forsvinner.

-Det går faktisk også mange dager uten at det blir kaos. Faktsik er det meget sjelden det oppstår kaos. Mulig det kan virke kaotisk for utenforstående som stikker innom, men ikke for oss som jobber der.

:-)

Til HI! Må le litt av deg ja....men, men....det er jo slike som deg som skaper kjiipe steminger i en bhg.....Jeg liker folk som provoserer, og det gjør nok du å!!

Er enig med puff den lille dragen!!!!

Jeg har en super barnegruppe, foreldregruppe og barnehage!!! Jeg elsker jobben min, tenk det er det ikke mange som gjør.....

Annonse

Du fortjener bedre svar enn det du har fått på dette innlegget.

Heldigvis finnes det utrolig mange flinke og reflekterte ped.ledere i bhg. Ellers hadde jo ingen av oss sendt barna våre dit. For ikke å snakke om hva lærerne må takle her dag. Unikumer kaller jeg disse menneskene.

At det er harmoni og fugle sang i bhg hver dag tviler jeg på. Det ser faktisk ikke slik ut : )

Det er noen sure kjerringer som "jobber" som ped.ledere her inne. Hvis ikke foreldre bøyer seg i støvet for dem, så skriver de syte innlegg : )

Det er så patetisk, hahahahaha.

Dere som har svart, finn dere noe annet å heve lønn på : )

Jeg har jobbet som ped.led. i 12 år, og har aldri opplevd foreldrer som masete eller sytete. Kommer dem med barna sine i bhg, med litt ekstra beskjed, så er det bare å lytte og gjøre det beste ut av det. Noen ganger gjør jeg som dem sier og noen ganger ikke, men har aldri fått en eneste klage for det. Mister dem noe i bhg, er det bare å finne (til puff den lille drage). Det tar meg maks par min. Dukker det ikke opp, er det bare å se igjen neste dag for å se om det dukker opp. Jeg føler ikke at det er små bagateller fordet.

Foreldrer har alltid en grunn til å mase, og det er fordi de vil det beste for barna sine. Dem vil ha en oversikt, en viss kontroll, selv om dem ikke er til stede. Selv om jeg er ped.led. 8-9 timer hverdag, så er jeg først og fremst mor.

Skjønner at det er det inntrykket foreldre kan sitte igjen med etter å ha lest her inne. Ser endel innlegg fra ped.ledere som ikke akkurat er positivt ladet, - har lest mye rart her!

Kanskje de kunne være så profesjonelle at de la det inn et annet dertil egnet sted - det blir rett og slett ganske uprofesjonelt føler jeg.

Ser liksom ikke for meg at andre yrkesgrupper som jobber med barn begynte og bruke sidene her til debatter som strengt tatt var forbeholdt deres egen yrkesgruppe og et annt fora.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...