EK78 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Lurer på om noen kan anbefale en god tvillingammepute? Eller går det greit å bruke en vanlig ammepute? Noen som har erfaring? Har lyst å prøve å amme begge to samtidig, hvis ikke blir man vel sittenden hele dagen å bytte på... hehe...
Vinner av 4xlotto Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Hei, Jeg kan ikke anbefale en spesiell type, for jeg vet ikke hva min heter da jeg kjøpte den brukt. Men anbefaler tvillingpute framfor vanlig. De vanlige putene blir altfor små syns jeg. Glimrende å legge begge til brystet samtidig, og ikke minst innmari koselig.....
(Svanger) Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg har kjøpt en ekstra stor ammepute, vet ikke om det kommer til å funke, men jeg vil også prøve å amme samtidig.
bodilnf Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Skal også forsøke å dobeltamme, og har tenkt å kjøpe Sissels Ammepute, som Tvillingforeldre foreningen anbefaler. http://www.tvilling.no
elton Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Sissels ammepute har noen kuler som bare sklir unna, jeg likte ikke den! Jeg kjøpte en som var med dun, skikkelig hardt pakket, funker mye bedre! Kjøpte den på babykos i bærum, men vet at babysbest også har den... Og hvis du kan vente litt kan du få min for porto... he he he
EK78 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Ja det høres bra ut . Mener du det? Hvordan ser den ut? Jeg har ikke termin før 9 sept, men så kommer de jo gjerne litt før. Så jeg har det ikke travelt enda... Men hva koster en ny?
elton Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Ja, gud bedre! Den har en flekk med multivitaminer på seg, men jeg tror den skal gå av i vask. Lite og pent brukt, jeg er så lat så jeg gidder ikke å hente den når jeg skal amme, bruker den bare om natten, HVIS begge er våkne. Den kosten 598, du kan få den for 150 pluss evt porto. Hvor bor du, jeg er i asker...
elton Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 HE HE ja de kommer ofte litt før... Jeg hadde termin 8 september og de kom 18 juni...
EK78 Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Oi... jeg håper de venter til august en gang!! Men alt gikk bra med dine? Hvordan ser puta ut? Kunne du sendt et bilde av den? Jeg bor i Tønsberg.
elton Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Hei Efter en tøff start og langt sykehusopphold har det gått over all forventning med gutta! De er nå 10 mndr og har ingen varigemen... Men man lærer seg hvor skjørt livet er, vi hadde gudeflaks ved et par anledninger!!! Jeg har sendt pm til deg ang bilde.. Den er lys blå med striper, ikke noe slikt babsetull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå