Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Jeg har ptsd, og har brukt samme psykolog i 4 år nå. Siste time hadde jeg til henne i slutten av februar, og hadde da med meg prinsessa mi på 3 uker. Før har psykologen alltid vært så grei og forståelsesfull, men den gangen var hun skikkilig arrogant, og nesten frekk, og jeg stusset litt på det. Uka etter hadde jeg som vanlig ny time, men da jeg var på tur dit fikk jeg tlf om at psyk var syk den dagen, og jeg fikk ny time noen dager senere. Jeg dro hjem, og tenkte ikke mer over det. Så kom dagen for neste time, og nok en gang fikk jeg tlf om at hun var syk. Merkelig, tenkte jeg... Ikke fikk jeg noen ny time heller, men tenkte hun kom til å ringe når hun ble frisk. Dagene gikk, men jeg hørte ingenting, så da ringte jeg senteret for å få ny time, og de skulle få henne til å ringe meg når hun ble ledig senere på dagen. Fortsatt hørte jeg ingenting. Slik har det holdt på siden - jeg har ringt og lagt igjen beskjed, men hun ringer ikke tilbake. (Hadde hun vært sykemeldt hadde jo kontordama sagt det...). Nå har jeg begynt å lure på om hun ikke taklet at jeg hadde med babyen. Kanskje hun f.eks er ufrivillig barnløs?

Men kjære med-dibbere, hva ville dere ha gjort? Skal jeg fortsette å mase, eller skal jeg bytte behandler? Føler liksom ikke at jeg stoler på henne heller lenger nå, når jeg ike hører noe, men samtidig har jeg bare gode erfaringer med henne fra før jeg fødde... Og en behandler MÅ jeg ha pga depresjonen osv. Dessuten står det i papirene fra NAV at trygden forutsetter jevnlig kontakt med psykolog og lege.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9018218-hva-ville-dere-ha-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde funnet meg en ny lege, uansett så kommer du allti til å stusse på hvorfor hun ikke ville ta imot deg...

Jeg hadde også ringt til sekretæren hennes og spurt hvorfor hun ikke vil ta imot deg, og ikke ta det som et svar at hun er opptatt.

Bare for å få svar, kan jo spørre sekretæren om du bør finne deg en ny en.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...