Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 De dagene med mens er helt uutholdelige!!!! Kjenner at det eneste jeg har lyst til å gjøre når jeg skjønte at denne prøveperioden var kjørt, var å begynne på´an igjen med prøving. Og da er det så møkk kjedelig å vente til tanta har pakket sakene sine og reist for denne gang! Damn her, hun var pokker meg ikke invitert en gang! De dagene etter el og frem til mens er ihvertfall spennende - dette er jo bare gjeeesp, kjedelig, og så uutholdelig. Jeg er så utålmodig! Sånn.......måtte bare få det ut
Gjest Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 helt enig med deg der. lenge til tanta mi skal komme. hun er så definitvit ikke velkommen.! uff blir gal av disse "vente på spire dagene". De er utholdige.
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Hehe du er i alle fall i anmarsj du:) Her har ikke tanta vist seg enda og jeg håper ikke jeg må vente så innmari lenge før hun kommer. Enten skal jeg teste positivt, da kan hun bare holde seg unna, eller så kan hun se til å komme siden jeg bare tester negativt likevel. Men er man i en prøveperiode og tanta kommer skjønner jeg naturligvis at det er inn i granskogen frustrerende, vi begynner ikke prøvingen for alvor før etter at tanta har vært innom en gang så om hun kommer nå tar jeg det egentlig ikke så tungt. Sier meg enig i at perioden mellom el og tante er spennende, jeg er vel egentlig i den perioden enda og jeg er så utålmodig etter å få vite noe konkret liksom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå