Gå til innhold

livredd


Kammarauder

Anbefalte innlegg

Hei, jenta mi er 8 uker og 4 dager på vei. I dag var det noe brunt på papiret når hun hadde vært på do. Vi hadde SA i januar, med mye smerter og akkurat brunt på do. Den gang skjedde det nøyaktig etter 7 uker. I dag er det derimot ikke smerter i det hele tatt. Hele svangerskapet så langt har egentlig vært forskjellig fra første gang.

 

Mitt spørsmål: Er dette noe som bare skjer en gang i blandt (brun utflod) eller kan dette være starten på en ny SA...

 

Vi er redde !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg skulle ønske jeg kunne gi dere den hjelpen dere vil ha, men jeg kan ikke så mye. Vet bare at de sier at sjansen for sa er størst i uke 6 og 8, men også at brunt utflod IKKE er farlig. Det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brunt utflod, ble selvfølgelig bekymret. Fikk tatt en tidlig UL, og så da at det var ingenting å bekymre seg over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere skal bekymre dere så mye, prøve å ta det mest mulig med ro. Brun utflod er vanlig, har akkurat hatt en SA, men om det er det vil det komme som friskt rødt blod...

Så så lenge det ikke er det kan dere prøve å slappe av tror jeg. Lykke til og håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...