Leon+Ava Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Jeg kjenner sånn stikkende smerter nedentil, ikke livmoren men lengre ned? Hva kan det være? Det var i et sek, så kan den komme igjen et par min etterpå. har vel vart i noen min nå. Er det andre som har hat det sånn?
anonymus 2 små Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Det stikker her hos meg også... det er vist hel normalt. Men klarer ikke å la være å bli litt bekymret alikevel... Har vist noe med økt blodgjennomstrømning til skjeden og at livmoren strekker på seg. Er 4+5
Leon+Ava Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 ååå nå ble jeg lettet. takk for at du har samme symptomer..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Heeelt vanlige symptomer ved graviditet:-) Sansyneligvis er det det som kalles ligament smerter, fordi livmoren din vokser og alle båndene som holder den tøyes. Det kan også være du kjenner noe i skambenet/symfysen, der kan det også stikke litt av rent hormonelle grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå