Gå til innhold

TTTS - test på fredag den 13

(Svanger)

Anbefalte innlegg

Fredag var jeg på ultralyd igjen. Var 27+1

Gynekologen sa at jentene var 800 og 1000 gram. Det var en stor forskjell, så jeg ble med full fart sendt til et annet sykehus hvor de har bedre ultralyd apperater. Jeg ble kjemperedd da jeg fikk med et brev fra gynekologen. TTTS test. Men på det andre sykehuset kunne de se at den ene tvillingen var 850 og den andre var 950. Det var fint å høre. De tok også en grundig test på alle andre symptomer, og alt så fint ut.

Ekkel opplevelse, men nå er jeg bare enda mer takknemlig!

Syntes de kunne ta en test denne uken også, men gynekologen mente at det ikke var nødvendig. Så fredag neste uke får jeg hilse på jentene igjen. Føler meg tung, og har mye vondt i det siste. Syntes det er vanskelig å holde humøret oppe...

Sånn, det var et lite inlegg fra min uke...

Fortsetter under...

eg håpar det går bra med deg. eg har akkurat funnet ut at eg skal ha einegga tvillingar, forrige gang eg var på kontroll fekk eg beskjed om at da va toegga.

so no set eg her og kun tenke på TTTS, er levande redd for å få da. eg veit lite om da. kanskje det som er mest skremmande.

babyane mine var akkurat like store idag. har du merka noko på kroppen at den eine var større enn den andre?

eg ønsker deg lykke til. det går nok fint. det er godt at dei passar så godt på oss...

stoooore klemmar

Godt å høre at alt var bra på testene.

Dere er ikke alene om å være bekymret for ttts hos eneggede, men for min del har akkurat det roet seg litt siden vi hilser på jentene hver 14 dag.

Hvis de utvikler ttts og du er i uke27/28 kan jo alt gå bra også! :)

Hos meg er også den ene større enn den andre.

Hei, ville bare stikke hodet innom å si at på hjemmesiden vår er det litt informasjon om TTTS, for de som lurer...

Har vært gjennom det samme som dere, historien kan dere lese på www.blomquisthope.piczo.com

(ikke bli skremt, det som skjedde oss trenger ikke skje dere!!:o) )

Klem fra

Jeg har ikke merket noe på kroppen at den ene er større enn den andre. Men 100 gram er ikke noe stor forskjell. Mine har hatt forskjellige størrelser siden de var 9 uker. Den ene er hele tiden litt større, men det er helt normalt.

Takk til alle som legger igjen hilsner!

Og det er sant det at hvis de nå har ttts, kan de bli født, og alt vil gå bra alikevel.

Men da gynekologen min sa at en av fem eneggede tvillinger får ttts, ble jeg litt skremt. Er dette virkelig sant??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...