Gå til innhold

Endelig er livet litt lettere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag smiler jeg, og kjenner jeg er glad inni meg. DET er lenge siden.

Fra i dag er jeg en "skikkelig" prøver.

Det har vært mitt livs tyngste vinter. Jeg fikk brått og brutalt, ut av det blå beskjed om at pappa hadde kreft 15 nov 2006. I februar oppdaget jeg at jeg var gravid egentlig uten å prøve.Vi bestemmer oss for å ikke si det til hele familien før cellegift var over. Etter råd fra en på 1 tri her på bim krøp jeg opp i sengen til pappa på Ullevål og sa det til han. Han ble så glad at han gråt. 16 mars sovnet pappa inn, og fire dager senere hadde jeg ma. Familien fikk en gråtene telefon fra sambo at jeg lå på operasjonsbordet. Legene tok meg med en gang, ettersom jeg måtte jo klare å stå oppreist med hode opp og bena ned tre dager senere i min fars begravelse. Jeg fikk liksom alt trist på en gang. Innen en uke.

Endelig i dag fikk jeg besøk av tant. Nå er kroppen min i syklus igjen og vi kan begynne å se fremover. Håper det sitter en spire snart. det føles sååååå godt å komme i gang. At nå kan ting gå videre. I morgen skal vi ha urne nedleggelse, og da er liksom den biten kommer litt videre også. Nå får jeg en grav hvor jeg kan besøke pappa. ( som egentlig skulle hatt bursdag i morgen og blitt 62 år.)

Er ikke spesielt overtroisk, men vet dere hva! Dagen jeg mistet våknet mamma av at hun hørte stemmen til pappa. Han sa " det kommer to flotte gutter Bjørg (som mamma heter). Søsteren min skal ha en sønn i juli. Tenk om det virkelig er noe i det? Tenk om han så det skje, og ville gi en beskjed. Tenk om jeg snart blir gravid og får en liten gutt?

Håper 2007 blir kontastenes år. Ikke bare mye sorg, men også masse glede.

Jeg er iallefall glad i dag, og ser fremover. Våren er her, tanta er her og den harde vinteren er forbi.

Hilsen en glad prøver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off..jeg skjønner at vinteren har vært tung for deg.. Er godt du klarer å se fremover nå. Det er nok noe i det at en vond hendelse sjelden kommer alene. Jeg hadde selv en ille sommer i fjor, hvor min kjæreste tante ble brutalt drept i en bilulykke bare to uker før pappa fikk påvist kreft. Det er ikke lett når sånne ting skjer, og derfor er det så godt når man merker at man kan begynne å se fremover igjen. Savnet vil nok alltid være der, men sorgen blir lettere etter hvert. Jeg ønsker deg lykke og hell og krysser fingrene for at din mor var sanndrømt! Måtte lykken stå deg bi:) Ha en strålende vår!

Skrevet

Åh, hjelp så tung vinter du har hatt! Jeg har syns det var tøft nok med min SA i uke 8, men her fikk jeg satt ting litt i perspektiv, ja! Gråter en skvett her...

Så fint at du nå klarer å se fremover og glede deg over mulighetene! Håper det klaffer og at du får beholde spiren helt til den kommer ut og er babyen din!

Føler masse med deg, lykke til!

Skrevet

Takk:)

I dag er jeg iallefall GLAD, og som sagt er det lenge siden.

Håper at spiren sitter for oss begge i mai:)

Skrevet

Har lest din historie samtidig som jeg sitter her og har akkurat har testet positivt. Det slår meg at jammen er livet skjørt, og at vi må ta vare på de vi har rundt oss. Godt å høre at det går bedre for deg nå, og jeg krysser fingrene for at du skal lykkes med å bli gravid snart.

Skrevet

Lykke til Luci76. Det går jo stort sett bra med de som blir gravide, og jeg er så heldig at jeg har noen flotte små jenter hjemme.

Regner med at jeg følger etter deg inn på 1-tri ganske snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...