Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ringt 2 ganger og begge gangene (med flere mnd. mellomrom) sa han akkurat det samme til meg. Beskrev akkurat hvilken jobb jeg får etter utdannelsen (veldig spesifikt begge gangene), og hva som må til for at vi blir gravide! Noen med erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er tarot kongen å hva er nr hans?

Skrevet

Han er en eldre mann av sjamanslekt. Han ser ting i tillegg til å legge tarot. Han er en veldig koselig mann å snakke med,og man får følelsen av at han er veldig oppriktig og (forhåpentlivis) også korrekt i det han sier.

tlf: 829 95980. NB! det er betalingsnr. kr 25/30,- pr minutt eller noe sånt. Blir fort et par hundrelapper. Om du ringer så skriv ned hva du lurer på, på forhånd.

Skrevet

ok..e du fornøyd me han??? føle du d har stemmt d så han har segt te deg`?

Skrevet

Det vil først vise seg om ca 2 mnd. Da er jeg på jobbjakt og så får vi se om vi blir gravid rundt den tiden han antyder!!! Det rare er bare at han har vært så spesifik hver gang og sagt akkurat det samme...Han har vel ikke noen database med hva han har sagt før akkurat:)

Skrevet

prøvde å ringe han i går men kom aldri igjennom til han :(

Skrevet

Har snakket med Ariane på Guiding Voice, og det er utrolig!

Hun traff midt i blinken på nåtiden, og jammen har ikke ting hun sa om framtiden også begynt å skje;o))

Så hun kan jeg anbefalle på det sterkeste...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...